[+] Jak uruchomić serwer Cs-a non steam
: 07 lipca 2008, 22:30
Proszę o działający, sprawdzony, dobry opis, jak uruchomić serwer counter-stricke non steam?
Polski portal użytkowników dystrybucji Debian GNU/Linux, dyskusje, artykuły, nowości, blog, porady, pomoc.
https://www.debian.pl/
Kod: Zaznacz cały
./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Kod: Zaznacz cały
./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Auto detecting CPU
Using AMD Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Console initialized.
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.5/Stdio (cstrike)
Exe build: 20:02:44 Oct 24 2006 (3651)
STEAM Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address moje ip zew:27017
Metamod version 1.17.2 Copyright (c) 2001-2004 Will Day <willday@metamod.org>
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.
Server logging data to file logs/L0709013.log
L 07/09/2008 - 21:38:50: Log file started (file "logs/L0709013.log") (game "cstrike") (version "47/1.1.2.5/Stdio/3651")
Executing Admin Mod config file
L 07/09/2008 - 21:38:50: Server cvar "default_access" = "1"
Master server communication disabled.
999 fps -- host(2252) sv(nan) cl(nan) gfx(nan) snd( 0) ents(97)
VAC secure mode disabled.
L 07/09/2008 - 21:38:57: World triggered "Round_Start"
Kod: Zaznacz cały
cat server.cfg
hostname "CS WOZIO"
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 2
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 2
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 3
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 3
mp_startmoney 800
mp_timelimit 35
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_lan 1
sv_maxrate 7000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 0
log on
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
exec listip.cfg
exec banned.cfg
rcon_password madafaka
// Non-Steam
sv_lan 1
// Execute Admin Mod configuration file
exec addons/adminmod/config/adminmod.cfg
Kod: Zaznacz cały
./hlds_run -debug -game cstrike +exec server.cfg +map de_aztec
Kod: Zaznacz cały
port 27015
Kod: Zaznacz cały
cat hlds_l/cstrike/server.cfg
//Server Config
hostname "Nazwa Twojego Serwea"
rcon_password "****** :P"
fps_max "133"
sys_ticrate "300"
maxplayers "10"
sv_visiblemaxplayers "10"
port 22666
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0" // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "2" // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
mp_consistency "1" // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_decals "300" // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
mp_fadetoblack "0" // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1" // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_forcecamera "2" // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z 2 chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam "2" // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_freezetime "6"
mp_friendlyfire "1"
mp_friendly_grenade_damage "1" // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_kickpercent "1"
mp_ghostfrequency "0.1" // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty "3" // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams "0" // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_logdetail "3" // poziom logow, 0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho "1" // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile "1" // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages "1" // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0" // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_roundtime "2.5"
mp_mirrordamage "0" // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "20"
mp_payerid "0" // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_tkpunish "0" // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit "0" // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log off
pausable "0"
sv_password ""
sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10" // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove "1" // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowdownload "1" // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload "0" // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_lan "0" //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie
sv_logbans "1" // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks "1" // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay "1" // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_maxrate "20000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "80"
sv_maxunlag "1" // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1" // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_send_logos "0" //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources "1" // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_stepsize "18"
sv_timeout "60"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable "1"
sv_voicequality "3" // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"
sv_region "3" // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3
sv_rcon_banpenalty "60" //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_downloadurl ""
ip 66.66.666.66//wpisz swoje ip
//mapchangecfgfile "server.cfg"
motdfile "motd.txt"
mapcyclefile "mapcycle.txt"
servercfgfile "server.cfg"
Kod: Zaznacz cały
/sbin/iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 27020:27039 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A INPUT -p udp --dport 27015 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --dport 27010 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --sport 26900 -j ACCEPT