[+] Jak uruchomi
[+] Jak uruchomić serwer Cs-a non steam
Proszę o działający, sprawdzony, dobry opis, jak uruchomić serwer counter-stricke non steam?
http://hlds.pl/
wujek google odpowie na pytanie: jak postawić serwer counter strike 1.6
Pozdrawiam!
P.s. w ciągu najbliższych dni też będę stawiał serwer na debianie.
wujek google odpowie na pytanie: jak postawić serwer counter strike 1.6
Pozdrawiam!
P.s. w ciągu najbliższych dni też będę stawiał serwer na debianie.
Uruchamiam serwer poleceniem:
Serwer się uruchamia:
W lanie mogę się połączyć lecz z zewnątrz nie. Port mam otwarty. Już opadają ręce, pomóżcie 
A to cfg:
Kod: Zaznacz cały
./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Kod: Zaznacz cały
./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Auto detecting CPU
Using AMD Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Console initialized.
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.5/Stdio (cstrike)
Exe build: 20:02:44 Oct 24 2006 (3651)
STEAM Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address moje ip zew:27017
Metamod version 1.17.2 Copyright (c) 2001-2004 Will Day <willday@metamod.org>
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.
Server logging data to file logs/L0709013.log
L 07/09/2008 - 21:38:50: Log file started (file "logs/L0709013.log") (game "cstrike") (version "47/1.1.2.5/Stdio/3651")
Executing Admin Mod config file
L 07/09/2008 - 21:38:50: Server cvar "default_access" = "1"
Master server communication disabled.
999 fps -- host(2252) sv(nan) cl(nan) gfx(nan) snd( 0) ents(97)
VAC secure mode disabled.
L 07/09/2008 - 21:38:57: World triggered "Round_Start"

A to cfg:
Kod: Zaznacz cały
cat server.cfg
hostname "CS WOZIO"
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 2
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 2
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 3
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 3
mp_startmoney 800
mp_timelimit 35
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_lan 1
sv_maxrate 7000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 0
log on
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
exec listip.cfg
exec banned.cfg
rcon_password madafaka
// Non-Steam
sv_lan 1
// Execute Admin Mod configuration file
exec addons/adminmod/config/adminmod.cfg
Póki co, ja uruchomiłem serwer... I śmiga, że HEJ!
Weź to uruchom z flagami:
Według mnie, wtedy w pliku server.cfg wpisujesz sobie:
Zresztą, pokaże Ci mojego configa:
Weź to uruchom z flagami:
Kod: Zaznacz cały
./hlds_run -debug -game cstrike +exec server.cfg +map de_aztec
Kod: Zaznacz cały
port 27015
Kod: Zaznacz cały
cat hlds_l/cstrike/server.cfg
//Server Config
hostname "Nazwa Twojego Serwea"
rcon_password "****** :P"
fps_max "133"
sys_ticrate "300"
maxplayers "10"
sv_visiblemaxplayers "10"
port 22666
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0" // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "2" // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
mp_consistency "1" // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_decals "300" // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
mp_fadetoblack "0" // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1" // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_forcecamera "2" // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z 2 chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam "2" // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_freezetime "6"
mp_friendlyfire "1"
mp_friendly_grenade_damage "1" // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_kickpercent "1"
mp_ghostfrequency "0.1" // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty "3" // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams "0" // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_logdetail "3" // poziom logow, 0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho "1" // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile "1" // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages "1" // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0" // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_roundtime "2.5"
mp_mirrordamage "0" // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "20"
mp_payerid "0" // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_tkpunish "0" // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit "0" // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log off
pausable "0"
sv_password ""
sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10" // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove "1" // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowdownload "1" // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload "0" // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_lan "0" //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie
sv_logbans "1" // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks "1" // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay "1" // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_maxrate "20000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "80"
sv_maxunlag "1" // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1" // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_send_logos "0" //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources "1" // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_stepsize "18"
sv_timeout "60"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable "1"
sv_voicequality "3" // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"
sv_region "3" // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3
sv_rcon_banpenalty "60" //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_downloadurl ""
ip 66.66.666.66//wpisz swoje ip
//mapchangecfgfile "server.cfg"
motdfile "motd.txt"
mapcyclefile "mapcycle.txt"
servercfgfile "server.cfg"
Ostatnio brak czasu, dzieki podpowiedzi bardzo pomogły serwer juz chula.
wystarczyło dodać do polityki DROP
Dzieki Pozdrawiam 
wystarczyło dodać do polityki DROP
Kod: Zaznacz cały
/sbin/iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 27020:27039 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A INPUT -p udp --dport 27015 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --dport 27010 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --sport 26900 -j ACCEPT
