[+] Jak uruchomi

Konfiguracja serwerów, usług, itp.
miras_w
Beginner
Posty: 199
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 19:32
Lokalizacja: Wejherowo

[+] Jak uruchomić serwer Cs-a non steam

Post autor: miras_w »

Proszę o działający, sprawdzony, dobry opis, jak uruchomić serwer counter-stricke non steam?
Awatar użytkownika
qbsiu
Beginner
Posty: 491
Rejestracja: 19 marca 2007, 19:47
Lokalizacja: £DZ

Post autor: qbsiu »

http://hlds.pl/
wujek google odpowie na pytanie: jak postawić serwer counter strike 1.6
Pozdrawiam!
P.s. w ciągu najbliższych dni też będę stawiał serwer na debianie.
kurdak
Posty: 90
Rejestracja: 28 września 2007, 02:10
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: kurdak »

o proszę a co tak wiele ludzi tu stawia te serwert też jestem w trakcie stawiania.
Pozdrawaim
miras_w
Beginner
Posty: 199
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 19:32
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: miras_w »

Uruchamiam serwer poleceniem:

Kod: Zaznacz cały

./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Serwer się uruchamia:

Kod: Zaznacz cały

./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Auto detecting CPU
Using AMD Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.5/Stdio (cstrike)
Exe build: 20:02:44 Oct 24 2006 (3651)
STEAM Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address moje ip zew:27017

   Metamod version 1.17.2  Copyright (c) 2001-2004 Will Day <willday@metamod.org>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.


Server logging data to file logs/L0709013.log
L 07/09/2008 - 21:38:50: Log file started (file "logs/L0709013.log") (game "cstrike") (version "47/1.1.2.5/Stdio/3651")
Executing Admin Mod config file
L 07/09/2008 - 21:38:50: Server cvar "default_access" = "1"
Master server communication disabled.
999 fps -- host(2252) sv(nan) cl(nan) gfx(nan) snd(  0) ents(97)
   VAC secure mode disabled.
L 07/09/2008 - 21:38:57: World triggered "Round_Start"
W lanie mogę się połączyć lecz z zewnątrz nie. Port mam otwarty. Już opadają ręce, pomóżcie :)

A to cfg:

Kod: Zaznacz cały

cat server.cfg
hostname "CS WOZIO"
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 2
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 2
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 3
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 3
mp_startmoney 800
mp_timelimit 35
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0

sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_lan 1
sv_maxrate 7000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 0
log on
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
exec listip.cfg
exec banned.cfg
rcon_password madafaka

// Non-Steam
sv_lan 1

// Execute Admin Mod configuration file
exec addons/adminmod/config/adminmod.cfg
Rad
Member
Posty: 1208
Rejestracja: 28 czerwca 2006, 15:05

Post autor: Rad »

Na ruterze na pewno masz dobrze port przekierowany? Jeżeli na lanie działa to z zewnątrz też powinno. Sprawdź czy na hlds.pl nie ma artykułu jakie porty trzeba przekierować - bo nie wystarczy tylko jeden.
Awatar użytkownika
qbsiu
Beginner
Posty: 491
Rejestracja: 19 marca 2007, 19:47
Lokalizacja: £DZ

Post autor: qbsiu »

Póki co, ja uruchomiłem serwer... I śmiga, że HEJ!

Weź to uruchom z flagami:

Kod: Zaznacz cały

./hlds_run -debug -game cstrike +exec server.cfg +map de_aztec
Według mnie, wtedy w pliku server.cfg wpisujesz sobie:

Kod: Zaznacz cały

port 27015
Zresztą, pokaże Ci mojego configa:

Kod: Zaznacz cały

cat hlds_l/cstrike/server.cfg
//Server Config

hostname               "Nazwa Twojego Serwea"
rcon_password          "****** :P"
fps_max                "133"
sys_ticrate            "300"
maxplayers "10"
sv_visiblemaxplayers   "10"
port 22666


mp_autokick            "0"
mp_autoteambalance     "0" // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime             "0.25"
mp_c4timer             "35"
mp_chattime            "2" // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
mp_consistency         "1" // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 -  pozwalaj (bo czituja)
mp_decals              "300" // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
mp_fadetoblack         "0" // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_falldamage          "1"
mp_flashlight          "1"
mp_footsteps           "1" // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_forcecamera         "2" // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z 2 chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam       "2" // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_freezetime          "6"
mp_friendlyfire        "1"
mp_friendly_grenade_damage "1" // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_kickpercent         "1"
mp_ghostfrequency      "0.1" // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty      "3" // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams          "0" // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_logdetail           "3" // poziom logow, 0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho             "1" // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile             "1" // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages         "1" // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_mapvoteratio        "1"
mp_maxrounds           "0" // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_roundtime           "2.5"
mp_mirrordamage        "0" // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_startmoney          "800"
mp_timelimit           "20"
mp_payerid             "0" // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_tkpunish            "0" // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit            "0" // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)

allow_spectators       "0"
decalfrequency         "60"
edgefriction           "2"
host_framerate         "0"
log off
pausable               "0"

sv_password ""
sv_accelerate          "5"
sv_aim                 "0"
sv_airaccelerate       "10" // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove             "1" // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowdownload       "1" // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload         "0" // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_alltalk             "0"
sv_cheats              "0"
sv_clienttrace         "1"
sv_friction            "4"
sv_gravity             "800"
sv_lan                 "0" //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie
sv_logbans             "1" // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks           "1" // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay            "1" // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_maxrate             "20000"
sv_minrate             "2500"
sv_maxupdaterate       "80"
sv_maxunlag             "1" // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
sv_minupdaterate       "20"
sv_maxspeed            "320"
sv_proxies             "1" // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
sv_send_logos          "0" //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources      "1" // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_stepsize            "18"
sv_timeout             "60"
sv_voicecodec          "voice_speex"
sv_voiceenable         "1"
sv_voicequality        "3" // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_wateraccelerate     "10"
sv_wateramp            "0"
sv_waterfriction       "1"
sv_region              "3" // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3
sv_rcon_banpenalty      "60" //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_downloadurl ""


ip 66.66.666.66//wpisz swoje ip

//mapchangecfgfile "server.cfg"
motdfile "motd.txt"
mapcyclefile "mapcycle.txt"
servercfgfile "server.cfg"
miras_w
Beginner
Posty: 199
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 19:32
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: miras_w »

Ostatnio brak czasu, dzieki podpowiedzi bardzo pomogły serwer juz chula.

wystarczyło dodać do polityki DROP

Kod: Zaznacz cały

/sbin/iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 27020:27039 -j ACCEPT 
/sbin/iptables -A INPUT -p udp --dport 27015 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --dport 27010 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --sport 26900 -j ACCEPT
Dzieki Pozdrawiam :)
ODPOWIEDZ