Strona 1 z 1
[+] Unreal Turnament nie odpala
: 15 listopada 2008, 19:44
autor: gindek
Problem jak w temacie, więc daje w konsoli
gra nie odpala, a w konsoli wywala
Próbowałem odpalać z prawami root ( tylko żeby zobaczyć czy odpali, nie mam zamiaru tak grac), ale sypie tym samym.
Więc postanowiłem sprawdzić jakie prawa są ustawione na tym pliku
Kod: Zaznacz cały
ls -all ut*
-rwxrwxrwx 1 root root 91336 paź 31 2000 ut-bin
Ustawiałem też właściciela pliku na mnie
oraz ustawiałem full access
i dalej to samo
Jakieś pomysły, mile widziane.
Gra nie była "instalowana" bo mialem ją na dysku spakowaną
Jeszcze małe pytanie tak poza konkursem, jak skrótem klawiszowym/gestem myszki podnieść wszystkie okna z danego pulpitu ? Widziałem gdzieś kiedyś taką opcje, ale nie pamiętam gdzie.
: 15 listopada 2008, 19:46
autor: lis6502
Wpisz z poziomu użytkownika magiczny:
: 15 listopada 2008, 19:48
autor: gindek
Nie przejdzie bo nie instalowałem gry (dopisałem to teraz więc nie widziałeś tego wcześniej).
: 15 listopada 2008, 19:55
autor: lis6502
mam nadzieję że pomogę. ¯ywcem zerżnięte z /usr/local/bin (ja instalowałem
//nie mogę zapodać załącznika, więc
Kod: Zaznacz cały
#!/bin/sh
###############################################################################
#
## LIFLG Startup Script
#
###############################################################################
#
# The game binary
GAME_BINARY="ut-bin"
# Subdirectory
SUBDIR="System"
# Additional commandline options for mods etc.
CMD_ARGS=""
# don't use US keyboard layout
#NOUSLAYOUT="true"
###############################################################################
## DO NOT EDIT BELOW THIS LINE
###############################################################################
readlink() {
local path=$1 ll
if [ -L "$path" ]; then
ll="$(LC_ALL=C ls -l "$path" 2> /dev/null)" &&
echo "${ll/* -> }"
else
return 1
fi
}
LANG=POSIX
export LANG
script=$0
count=0
while [ -L "$script" ]
do
script=$(readlink "$script")
count=`expr $count + 1`
if [ $count -gt 100 ]
then
echo "Too many symbolic links"
exit 1
fi
done
GAME_DIR=`dirname $script`
if [ ! -d ${HOME}/.loki/ut/System ]
then
mkdir -p ${HOME}/.loki/ut/System
fi
# Remove passwords from UnrealTournament.ini
if [ -r ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini ]
then
sed 's/\(SavedPasswords\[[0-9]*\]=\).*/\1/g' ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini > ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.tmp
sed 's/\(PasswordHistory\[[0-9]*\]=\).*/\1/g' ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.tmp > ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini
fi
trap "setxkbmap" EXIT
# games run better with US keyboard layout
test $NOUSLAYOUT && setxkbmap -symbols 'us(pc101)'
cd $GAME_DIR
cd $SUBDIR
LD_LIBRARY_PATH=${LD_LIBRARY_PATH}:$PWD
export LD_LIBRARY_PATH
# start the game
./$GAME_BINARY "$CMD_ARGS" "$@"
EXITCODE="$?"
# reset kb layout
setxkbmap
exit $EXITCODE
//symlink prowadzi do katalogu instalacji, do skryptu pt. "ut"
: 15 listopada 2008, 19:59
autor: gindek
Bangla ;d dzx ;d ;], twe nadzieje stały się rzeczywistością
musiałem tylko ręcznie ustawić ścieżki SUBDIR i GAMEDIR (tak jak by ktos miał podobny problem)