[+] Unreal Turnament nie odpala

Tematy związane z oprogramowaniem, instalacją, konfiguracją
gindek
Posty: 41
Rejestracja: 28 października 2008, 22:27
Lokalizacja: st±d

[+] Unreal Turnament nie odpala

Post autor: gindek »

Problem jak w temacie, więc daje w konsoli

Kod: Zaznacz cały

chmod +x ut-bin
./ut-bin
gra nie odpala, a w konsoli wywala

Kod: Zaznacz cały

bash: ./ut-bin: Brak dostępu
Próbowałem odpalać z prawami root ( tylko żeby zobaczyć czy odpali, nie mam zamiaru tak grac), ale sypie tym samym.

Więc postanowiłem sprawdzić jakie prawa są ustawione na tym pliku

Kod: Zaznacz cały

ls -all ut*
-rwxrwxrwx 1 root root 91336 paź 31  2000 ut-bin
Ustawiałem też właściciela pliku na mnie

Kod: Zaznacz cały

 chown gindek\: ut-bin 
oraz ustawiałem full access

Kod: Zaznacz cały

chmod 0777 ut-bin
i dalej to samo
Jakieś pomysły, mile widziane.
Gra nie była "instalowana" bo mialem ją na dysku spakowaną

Jeszcze małe pytanie tak poza konkursem, jak skrótem klawiszowym/gestem myszki podnieść wszystkie okna z danego pulpitu ? Widziałem gdzieś kiedyś taką opcje, ale nie pamiętam gdzie.
Awatar użytkownika
lis6502
Member
Posty: 1798
Rejestracja: 05 listopada 2008, 20:14
Lokalizacja: Miasto Szybowców

Post autor: lis6502 »

Wpisz z poziomu użytkownika magiczny:
gindek
Posty: 41
Rejestracja: 28 października 2008, 22:27
Lokalizacja: st±d

Post autor: gindek »

Nie przejdzie bo nie instalowałem gry (dopisałem to teraz więc nie widziałeś tego wcześniej).
Awatar użytkownika
lis6502
Member
Posty: 1798
Rejestracja: 05 listopada 2008, 20:14
Lokalizacja: Miasto Szybowców

Post autor: lis6502 »

mam nadzieję że pomogę. ¯ywcem zerżnięte z /usr/local/bin (ja instalowałem :)

//nie mogę zapodać załącznika, więc

Kod: Zaznacz cały

#!/bin/sh
###############################################################################
#
## LIFLG Startup Script
#
###############################################################################
#
# The game binary
GAME_BINARY="ut-bin"

# Subdirectory
SUBDIR="System"

# Additional commandline options for mods etc.
CMD_ARGS=""

# don't use US keyboard layout
#NOUSLAYOUT="true"


###############################################################################
## DO NOT EDIT BELOW THIS LINE
###############################################################################
readlink() {
    local path=$1 ll
    
    if [ -L "$path" ]; then
        ll="$(LC_ALL=C ls -l "$path" 2> /dev/null)" &&
	echo "${ll/* -> }"
    else
	return 1
    fi
}

LANG=POSIX
export LANG
script=$0
count=0
while [ -L "$script" ]  
do
    script=$(readlink "$script")
    count=`expr $count + 1`
    if [ $count -gt 100 ]  
    then
        echo "Too many symbolic links"
        exit 1
    fi
done
GAME_DIR=`dirname $script`

if [ ! -d ${HOME}/.loki/ut/System ]
then
    mkdir -p ${HOME}/.loki/ut/System
fi

# Remove passwords from UnrealTournament.ini
if [ -r ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini ]
then
	sed 's/\(SavedPasswords\[[0-9]*\]=\).*/\1/g' ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini >  ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.tmp
	sed 's/\(PasswordHistory\[[0-9]*\]=\).*/\1/g' ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.tmp >  ${HOME}/.loki/ut/System/UnrealTournament.ini
fi

trap "setxkbmap" EXIT

# games run better with US keyboard layout
test $NOUSLAYOUT && setxkbmap -symbols 'us(pc101)'

cd $GAME_DIR
cd $SUBDIR

LD_LIBRARY_PATH=${LD_LIBRARY_PATH}:$PWD
export LD_LIBRARY_PATH

# start the game
./$GAME_BINARY "$CMD_ARGS" "$@"
EXITCODE="$?"

# reset kb layout
setxkbmap

exit $EXITCODE
//symlink prowadzi do katalogu instalacji, do skryptu pt. "ut"
gindek
Posty: 41
Rejestracja: 28 października 2008, 22:27
Lokalizacja: st±d

Post autor: gindek »

Bangla ;d dzx ;d ;], twe nadzieje stały się rzeczywistością



musiałem tylko ręcznie ustawić ścieżki SUBDIR i GAMEDIR (tak jak by ktos miał podobny problem)
ODPOWIEDZ