Instalacja bez CD - prosz

Pomoc dotycząca instalacji systemu
karolp
Posty: 63
Rejestracja: 27 stycznia 2007, 11:43

Instalacja bez CD - proszę o pomoc

Post autor: karolp »

Witam!

Mam problemik: stary komp (Duron 1200, 128MB RAM, DVD-ROM, bez nagrywarki) i chęć instalacji Debiana. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o Linux (w Win sobie dobrze radzę). Szukałem Linuxa na wielu stronach, wszędzie tylko pliki iso, a ja przecież nie mam nagrywarki i jak z tego zabootuje? Zależy mi na posiadaniu dwóch systemów operacyjnych Windows i Debiana. Posiadam czytnik kart pamięci i kartę 512MB (coś jakby pendrive ;) ).

Moje prośby i pytania:
- Skąd pobrać Debiana, takiego żeby dało się go zainstalować u mnie bez nagrywania na CD? (chodzenie do kumpli, kupowanie CD nie wchodzi w grę). Co ważne mam dysk 30gb i na Linuxa mógłbym przeznaczyć max. 5gb.
- Domyślam się że nie za bardzo będzie się wam chciało odpowiadać (domyślam się bo na Linux.pl mnie zbluzgali), proszę więc o nie pisanie poszukaj na Google tylko danie linka do czegoś co mi pomoże - jeżeli nie macie czasu na to to nie marnujcie go na "poszukaj na googlach" - mam odpalone 15 zakładek w operze z googlami, forami itp. i nic (wiem, że źle szukam, bo coś na pewno jest, ale nie mogę do tego dotrzeć)
- Czy jest gdzieś w miarę przystępna instrukcja instalacji z dysku/pendrive? Nie znam się na tym za bardzo a jak przyjdzie klepanie jakichś nieznanych komend to będzie tragizm...

Dodam jeszcze, że mam Neostradę - wyczytałem na tym forum, że przez to będą problemy z netinstall wersją...

Pomóżcie, zależy mi na Linuxie, poświęciłem już dużo czasu i jeżeli cokolwiek wiecie to pomóżcie. A jak odsyłacie do Google to powiedzcie chociaż co wpisać do nich żeby znaleźć to co chcę.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
chyl-o
Junior Member
Posty: 621
Rejestracja: 24 maja 2006, 21:06
Lokalizacja: Lublin

Post autor: chyl-o »

karolp
Posty: 63
Rejestracja: 27 stycznia 2007, 11:43

Post autor: karolp »