Jak "odpicowa

Zagadnienia dotyczące menadżerów okien, środowisk graficznych - X, KDE, GNOME, Fluxbox, XFCE., Compiz itp.
Awatar użytkownika
Vine

Jak "odpicować" pulpit ?

Post autor: Vine »

Pytanie mam takie, widziałem dużo fotek z debiana i mieli taki spoko panel prześwitując coś jak w Mac'u powiedźcie mi jak to zrobić xD chodzi o coś takiego Obrazek .
A i mam jeszcze tak że podczas logowania i wogóle jest tak że wszystko co jest napisane jest tak ściśnięte :/. Może to chodzi o rozdzielczość, jak tak to powiedźcie mi jak ją zwiększyć a i jeszcze jak zwiększyć odświerzania. Gdzieś czytałem że trzeba w jakimś xorg.conf czy coś ale jestem laikiem :/
@Edit
Kurde przeraziłem się myślałem że debian to Pro system, myliłem się pełno jakiś programów nie potrzebnych, pare odtwarzaczy mp3 poco to wystarczyłby jeden masakra :/ a tak chciałem mieć system z małą ilością programów ale żeby jak coś to doinstalować a tu już gotowiec masakra :/ kolejny szmirny system :
AdeBe
Junior Member

Post autor: AdeBe »

Vine, odnośnie docka to dla GNOME jest to kiba-dock, a dla KDE kooldock.
Odnośnie rozdzielczości i odświeżania to poszukaj na forum, było to już tysiące razy wałkowane, są HOWTO itd.

Odnośnie 3 punktu pomijając fakt, że zalatuje mi to trolowaniem, postaram się odpowiedzieć. Jak widać Debian dla Ciebie jest jednak Pro skoro nie potrafisz zmienić rozdzielczości ani nawet poprawnie zainstalować systemu bez zbędnych aplikacji. Wszystko się da tylko trzeba umieć.

A jak chcesz naprawdę Pro system to walnij sobie Slackware albo OpenBSD, ale tam nawet przez instalację nie przejdziesz :mrgreen:
Awatar użytkownika
Vine

Pro- dla mnie znaczy to nie że trudny tylko że no jest troche trudniejszy od innych ale bynajmniej nie śmieci a przy instalacji nie widziałem żadnego punktu z wyborem no czy ja wiem programów czy innych. Sory ale jestem laikiem to chyba nie moja wina. A że chce coś zrobić z systemem bo mi się taki nie podoba no to ja nie wiem.