Ostatni update -> czcionki
: 02 sierpnia 2007, 10:19
Witam .
Po ostatnim apdejcie zmniejszyly sie czcionki , i to nie tylko u Mnie , u znajomych tak samo - wiecie moze czy da sie to jakos naprawic ? Dokladnie chodzi o to , ze czcionka 8 jest zmniejsza ( jakby byla 6 ) , czcionka 10 wyglada jak 8 ..
Druga sprawa - czy wie ktos moze dlaczego gdy uruchamiam aplikacje przez wine ( diablo 2 ) na pelnym ekranie to rwie sie .. ? gdy uruchomie w oknie wszystko dziala swietnie !
Co do 3d to oczywiscie mam :
Nie wiem tylko jak usunac ten blad , duzo czytalem na ten temat i jest to spowodowane niepotrafieniem wyswietlenia 32 bitowej palety kolorow .
Wczesniej mialem sterownik "ati" ( tak jak teraz ) i wszystko chodzilo swietnie . Zainstalowalem fglrx , niestety nie spodobalo mi sie , wiec usunalem powracajac tym samym na "ati" . Od tego czasu mam problemy ..
Post byc moze na poziomie "urzyszkodnika" , ale nie wiem juz sam co mam robic ..
Pozdrawiam
edit :
Gra zostawia taki log -
Po ostatnim apdejcie zmniejszyly sie czcionki , i to nie tylko u Mnie , u znajomych tak samo - wiecie moze czy da sie to jakos naprawic ? Dokladnie chodzi o to , ze czcionka 8 jest zmniejsza ( jakby byla 6 ) , czcionka 10 wyglada jak 8 ..
Druga sprawa - czy wie ktos moze dlaczego gdy uruchamiam aplikacje przez wine ( diablo 2 ) na pelnym ekranie to rwie sie .. ? gdy uruchomie w oknie wszystko dziala swietnie !
Co do 3d to oczywiscie mam :
Kod: Zaznacz cały
[~] glxinfo |grep direct
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x4b
direct rendering: Yes
Wczesniej mialem sterownik "ati" ( tak jak teraz ) i wszystko chodzilo swietnie . Zainstalowalem fglrx , niestety nie spodobalo mi sie , wiec usunalem powracajac tym samym na "ati" . Od tego czasu mam problemy ..
Post byc moze na poziomie "urzyszkodnika" , ale nie wiem juz sam co mam robic ..
Pozdrawiam
edit :
Gra zostawia taki log -
Kod: Zaznacz cały
[~] wine Gry/Diablo\ II/D2Loader-1.11b.exe
libGL error: drmMap of framebuffer failed (Cannot allocate memory)
libGL error: reverting to (slow) indirect rendering
ALSA lib conf.c:3949 :( snd_config_expand) Unknown parameters 0
ALSA lib control.c:909 :( snd_ctl_open_noupdate) Invalid CTL default:0
fixme:wave:ALSA_AddCaptureDevice Add support for DSCapture
ALSA lib conf.c:3949 :( snd_config_expand) Unknown parameters 1
ALSA lib control.c:909 :( snd_ctl_open_noupdate) Invalid CTL default:1
fixme:mixer:ALSA_MixerInit No master control found, disabling mixer
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x4b
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_GetAvailableTextureMem (0x1a8bf0) : stub, simulating 64MB for now, returning 64MB left
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a86f0)->(0x10024,00000011)
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a86f0)->(0x10024,00000011)
fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 8
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateAdditionalSwapChain The app requests more than one back buffer, this can't be supported properly. Please configure the application to use double buffering(=1 back buffer) if possible
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a86f0)->(0x10024,00000011)
fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 8
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateAdditionalSwapChain The app requests more than one back buffer, this can't be supported properly. Please configure the application to use double buffering(=1 back buffer) if possible
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
err:ddraw:IDirectDrawSurfaceImpl_Flip Can't find a flip target
err:ddraw:IDirectDrawSurfaceImpl_Flip Can't find a flip target
err:ddraw:IDirectDrawSurfaceImpl_Flip Can't find a flip target
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a86f0)->(0x10024,00000011)
fixme:xrandr:X11DRV_XRandR_SetCurrentMode Cannot change screen BPP from 32 to 8
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_CreateAdditionalSwapChain The app requests more than one back buffer, this can't be supported properly. Please configure the application to use double buffering(=1 back buffer) if possible
fixme:d3d:IWineD3DStateBlockImpl_Release Releasing primary stateblock
fixme:ddraw:IDirectDrawImpl_SetCooperativeLevel (0x1a86f0)->((nil),00000008)
wine: Unhandled page fault on read access to 0x025d0000 at address 0x6f9b9878 (thread 0011), starting debugger...
Can't attach process 0008: error 5