E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
Czytanie list pakietÃłw... Gotowe
Budowanie drzewa zaleÅźnoÅ�ci... Gotowe
Odczyt dodatkowych informacji o stanie
Inicjalizacja stanÃłw pakietÃłw... Gotowe
Odczyt opisÃłw zadaÅ�... Gotowe
Budowanie bazy etykiet... Gotowe
W: Nie udaÅ�o siÄ� zablokowaÄ� pliku pamiÄ�ci stanu, zostaÅ� wiÄ�c otwarty tylko do odczytu. Wprowadzone zmiany stanu pakietÃłw NIE bÄ�dÄ� zachowane!
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
przez co nie mogę NICZEGO zainstalować , a stało się to po tym jak wpisałem:
P.S.
Jestem początkującym użytkownikiem więc proszę o wyjaśnienie jaki błąd popełniłem żeby go nie popełniać więcej, i w miarę łopatologiczne wyjaśnienie rozwiązania tego problemu.
Wszystkim którzy pomogą serdeczne dzięki
dpkg: baza danych stanu jest zablokowana przez inny proces
i że jakieś coś stało się z linux-image
Konfiguracja pakietu
Konfiguracja pakietu linux-image-2.6.18-4-686
The kernel version running is the same as the one being installed
You are attempting to install a kernel version that is the same as the
version you are currently running (version 2.6.18-4-686). The modules
list is quite likely to have been changed, and the modules dependency
file /lib/modules/2.6.18-4-686/modules.dep needs to be re-built. It can
not be built correctly right now, since the module list for the running
kernel are likely to be different from the kernel installed. I am
creating a new modules.dep file, but that may not be correct. It shall
be regenerated correctly at next reboot.
I repeat: you have to reboot in order for the modules file to be created
correctly. Until you reboot, it may be impossible to load some modules.
Reboot as soon as this install is finished (Do not reboot right now,
since you may not be able to boot back up until installation is over,
but boot immediately after). I can not stress that too much. You need to
reboot soon.