Debian testowy AMD64, instalacja i konfiguracja wine
: 03 lutego 2011, 16:20
Witam.
Podobny problem był już poruszany, ale nic się tam nie wyjaśniło.
Mój system to Debian testowy AMD64, Nvidia GeForce 9800 GTX+, sterowniki kompilowane 260.19.36.
Podczas kompilacji sterownika instalator pyta, czy zainstalować 32 bitowe biblioteki. Instalują się one do katalogu /usr/lib32, wszystko co trzeba się tam znajduje, niestety wine niezależnie od wersji i niezależnie czy z paczek, czy z kompilacji nie widzi OpenGL i nie jestem w stanie uruchomić żadnej gry.
Oczywiście ,,direct rendering'' działa, używam compiza (ale on korzysta, jak podejrzewam z 64 bitowych bibliotek).
Szukam już z pomocą Google od dwóch dni i nie mam pojęcia co z tym zrobić. Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam.
Podobny problem był już poruszany, ale nic się tam nie wyjaśniło.
Mój system to Debian testowy AMD64, Nvidia GeForce 9800 GTX+, sterowniki kompilowane 260.19.36.
Podczas kompilacji sterownika instalator pyta, czy zainstalować 32 bitowe biblioteki. Instalują się one do katalogu /usr/lib32, wszystko co trzeba się tam znajduje, niestety wine niezależnie od wersji i niezależnie czy z paczek, czy z kompilacji nie widzi OpenGL i nie jestem w stanie uruchomić żadnej gry.
Oczywiście ,,direct rendering'' działa, używam compiza (ale on korzysta, jak podejrzewam z 64 bitowych bibliotek).
Szukam już z pomocą Google od dwóch dni i nie mam pojęcia co z tym zrobić. Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam.