Open Office Base, jak zrobić formularz do wpisywania danych
: 26 października 2010, 13:09
Witam.
Problem dość głupi ale tymczasowo muszę to rozwiązać z pomocą Open Office.
Chodzi o to, że użytkowników jest dość dużo a nie wszyscy powinni mieć wgląd we wszystkie dane.
Np. są robione notatki, jest to jedna tabela, każdy powinien móc dopisać notatkę ale nie każdy oglądać te notatki.
Działą to bez zarzutu w dowolnej przeglądarce zapytań, jedni użytkownicy mają uprawnienia tylko do wstawiania i spokojnie działa np.:
lecz nie działa już to w Open Office. Jest tam tworzenie formularza tylko do dodawania, lecz jeśli choć w jednej kolumnie zabiorę uprawnienia do zaznaczania to już nic się nie wyświetla i nie można nic dodać, a o to właśnie chodzi żeby nie było zaznaczania (ang. select).
Problem dość głupi ale tymczasowo muszę to rozwiązać z pomocą Open Office.
Chodzi o to, że użytkowników jest dość dużo a nie wszyscy powinni mieć wgląd we wszystkie dane.
Np. są robione notatki, jest to jedna tabela, każdy powinien móc dopisać notatkę ale nie każdy oglądać te notatki.
Działą to bez zarzutu w dowolnej przeglądarce zapytań, jedni użytkownicy mają uprawnienia tylko do wstawiania i spokojnie działa np.:
Kod: Zaznacz cały
insert into notatki (nr,data,treść)