Blokowanie wysy

Konfiguracja serwerów, usług, itp.
Robert007
Beginner
Posty: 169
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 07:39

Blokowanie wysyłania (nie wiem jak nazwać)

Post autor: Robert007 »

Witam.
Mam problem z widocznością serwerów multiplayer (gier) w internecie. Słyszałem że to może blokować firewall a jeżeli tak to jak go wyłączyć?
bzyk
Beginner
Posty: 181
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 22:00
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: bzyk »

Pokaż wynik:

Kod: Zaznacz cały

iptables -L
Robert007
Beginner
Posty: 169
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 07:39

Post autor: Robert007 »

Kod: Zaznacz cały

Chain INPUT (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination
ACCEPT     all  --  anywhere             anywhere

Chain FORWARD (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination

Chain OUTPUT (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination
Awatar użytkownika
Bastian
Member
Posty: 1424
Rejestracja: 30 marca 2008, 16:09
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Bastian »

Jakie to adresy serwerów? Próbowałeś je pingować ?

Wykonaj polecenie

Kod: Zaznacz cały

traceroute <adres serwera>
i wklej wynik
bzyk
Beginner
Posty: 181
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 22:00
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: bzyk »

Polecenie traceroute czy ping nie za wiele może mu dać informacji, bo po drodze może ktoś blokuje mu udp na jakiś wysoki port jego ulubionej gry. lub markuje jakąś warstwą7 która wrzuca jego ruch do serwera gry jako np. p2p. Jeśli już, to niech użyje:

Kod: Zaznacz cały

hping
A najlepiej podaj nam kolego dokładniejszą topologię Twojej sieci.
Awatar użytkownika
Bastian
Member
Posty: 1424
Rejestracja: 30 marca 2008, 16:09
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Bastian »

Kolego bzyku, zupełnie nie podważając słuszności twojej wypowiedzi, pragnę tylko zaznaczyć, iż preferujemy pisanie po polsku :)
bzyk
Beginner
Posty: 181
Rejestracja: 08 stycznia 2008, 22:00
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: bzyk »

A jak napisać:

Kod: Zaznacz cały

 hping
po polsku?
Bo nie zauważyłem w moim poprzednim poście innych nie polskich wyrazów.
&quot pisze: traceroute czy ping nie za wiele moze mu dac, bo po drodze moze ktos blokuje mu udp na jakis high port jego ulubionej gry. lub markuje jakims layerem-7 ktory wrzuca jego ruch do serwera gry jako np. p2p. Jesli juz, to niech uzyje hping. A najlepiej podaj nam kolego dokladniejsza topologie Twojej sieci.
fnmirk
Senior Member
Posty: 8321
Rejestracja: 03 grudnia 2007, 06:37

Post autor: fnmirk »

Proszę o zakończenie dyskusji niezwiązanej z tematem.
Robert007
Beginner
Posty: 169
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 07:39

Post autor: Robert007 »

Kod: Zaznacz cały

hping
Nie ma takiego polecenia dostępnego.

Kod: Zaznacz cały

traceroute <adres serwera>
Serwer wiadomo, że działa, jest widoczny wszystko w porządku.
Lecz gra o nazwie GTA San Andreas Multiplayer.
Dokładny adres do klienta i serwera to: http://www.sa-mp.com dział pobierania (ang. download).

Problem polega na tym, że klient nie widzi serwerów w zakładce ,,internet'' - w ogóle go nie znajduje a powinien być.
Jeżeli natomiast w ,,ulubionych'' w klienta wpiszę IP:HOST serwera to go widzi i można grać.

Zakładka internet, czyli wyszukiwarka serwerów.
ODPOWIEDZ