Programowanie w Linuksie wady i zalety - znalezienie zatrudnienia

Wszystko Off Topic
virus999

Programowanie w Linuksie wady i zalety - znalezienie zatrudnienia

Post autor: virus999 »

Witam.
Chcę Was prosić o odpowiedź, pytanie brzmi, czy jeśli będę programował w C++ i Javie na Linuksie to kiedy będę szukał pracy to, czy jeśli będzie praca dotycząca Windowsa to czy czas nie pójdzie na marne? I co mogę stracić programując w Linuksie, zadaję takie standardowe pytania bo mnie gnębią. Wiem, że Windows to nic trudnego, jak zostać mistrzem myszki ale chodzi mi tylko o języki bo chciałbym zarabiać na programowaniu, w przyszłości, ale z tego co znalazłem to mało jest firm, które bazują na Linuksie. Czy to opłacalne? Czy lepiej dla komercji pozostać na Windowsie?

Linux to dla mnie same zalety. Co do systemu nie mam żadnych zastrzeżeń ale, że nie mam doświadczenia w programowaniu na tej platformie to nie chcę wyciągać pochopnych wniosków odnośnie programowania i zarabiania na tym systemie. Więc kto mi powie, jakie są minusy programowania na tej platformie.
Dziękuję.

Nie chcę widzieć komentarzy ludzi, którzy moje pytanie uważają za śmieszne choć naprawdę jestem taki, że polegam na opinii i w tym wypadku bez niej nie dowiem się co o tym sądzić. Dlatego polecam się temu forum bo bardzo pomocni są tu ludzie.
Awatar użytkownika
grucha
Beginner

Post autor: grucha »