Strona 1 z 1
Jądro 1000Hz pod serwer gry
: 07 czerwca 2010, 19:37
autor: StreaM*
Witam.
Potrzebuję jądro 1000Hz pod serwer gry Counter-Strike. Jest mi potrzebny by osiągnąć stałe 1000 FPS serwera przy 32 graczach.
Pozdrawiam!
: 07 czerwca 2010, 19:54
autor: lolleq
W domyślnej instalacji serwera zwykle znajduje się on w /dev/null.
: 07 czerwca 2010, 21:02
autor: AdeBe
[offtop]Nie, nie, lepsze wersje są dostępne w /dev/urandom :-D [/offtop]
Czy ten temat to nie jest jakaś prowokacja? Wytłumacz dokładnie o co Ci chodzi i skąd masz takie "informacje", inaczej temat poleci do kosza.
: 07 czerwca 2010, 21:14
autor: mlodir
W konfiguracji jądra jest taka opcja w ,,Processor types and features'':
Jeżeli o to Ci chodziło to sobie skompiluj, jaki problem?
: 07 czerwca 2010, 21:29
autor: StreaM*
Chodzi o zaawansowane odchudzenie jądra by było jak najmniejsze - usunięcie hibernacji, wstrzymania, zbędnych sterowników i innych niepotrzebnych rzeczy by było od w wersji mega lekkie i działało z najwyższą wydajnością jaką może tylko osiągnąć Debian.
Jedynie takie odchudzenie pozwoli na 1000 FPS, a nawet czasami przekroczenie tej magicznej i kosmicznej jak dla mnie bariery.
: 07 czerwca 2010, 23:44
autor: mlodir
To ściągnij źródła, uruchom:
i działaj. O kompilacji
jądra jest w
internecie tyle, że nie sposób tego ogarnąć.
: 08 czerwca 2010, 07:58
autor: parrotlarch
Myślę, że jak dobrze skompilujesz, śmiało uzyskasz milion fps.
: 08 czerwca 2010, 08:23
autor: kaworu
Ale co maja FPSy po stronie gracza do serwera, na nim gra nie musi się renderować ? Klient nie pobiera żadnych grafik ani nie renderuje niczego z serwera, wymienia jedynie pakiety, które są zwykłym tekstem.
: 08 czerwca 2010, 20:20
autor: LiTE
Jest coś takiego jak FPS serwera

I to nie ma nic wspólnego z grafiką.