Heroes 3 na amd64 - brak dźwięku
: 04 czerwca 2010, 00:43
Cześć.
Męczę się już z tym problemem jakąś godzinę. Zainstalowałem sobie Heroes 3 w wersji na Linuksa. Problem w tym, iż przy uruchomieniu dostaję komunikat:
i dźwięku nie słychać.
Poprzez Google nic nie znalazłem, ale chyba udało mi się znaleźć przyczynę.
Dwie z trzech nieznalezionych bibliotek posiadam jednakże są one w /usr/lib a nie /usr/lib32.
Skąd wezmę biblioteki 32 bitowe?
Pozdrawiam!
Męczę się już z tym problemem jakąś godzinę. Zainstalowałem sobie Heroes 3 w wersji na Linuksa. Problem w tym, iż przy uruchomieniu dostaję komunikat:
Kod: Zaznacz cały
Couldn't open audio:
Poprzez Google nic nie znalazłem, ale chyba udało mi się znaleźć przyczynę.
Kod: Zaznacz cały
mieszko@mklap:~$ ldd gry/Heroes3/heroes3.dynamic
linux-gate.so.1 => (0xf7759000)
libSDL_mixer-1.2.so.0 => not found
libsmjpeg-0.2.so.0 => not found
libsmpeg-0.4.so.0 => not found
libSDL-1.2.so.0 => /usr/lib32/libSDL-1.2.so.0 (0xf7688000)
libpthread.so.0 => /lib32/libpthread.so.0 (0xf766f000)
libXext.so.6 => /usr/lib32/libXext.so.6 (0xf7661000)
libdl.so.2 => /lib32/libdl.so.2 (0xf765c000)
libX11.so.6 => /usr/lib32/libX11.so.6 (0xf7540000)
libm.so.6 => /lib32/libm.so.6 (0xf751a000)
libc.so.6 => /lib32/libc.so.6 (0xf73d3000)
libasound.so.2 => /usr/lib32/libasound.so.2 (0xf730b000)
libdirectfb-1.2.so.0 => /usr/lib32/libdirectfb-1.2.so.0 (0xf7291000)
libfusion-1.2.so.0 => /usr/lib32/libfusion-1.2.so.0 (0xf7288000)
libdirect-1.2.so.0 => /usr/lib32/libdirect-1.2.so.0 (0xf7271000)
libvga.so.1 => /usr/lib32/libvga.so.1 (0xf7210000)
/lib/ld-linux.so.2 (0xf775a000)
libXau.so.6 => /usr/lib32/libXau.so.6 (0xf720d000)
libxcb.so.1 => /usr/lib32/libxcb.so.1 (0xf71f4000)
librt.so.1 => /lib32/librt.so.1 (0xf71ea000)
libx86.so.1 => /lib32/libx86.so.1 (0xf71e7000)
libXdmcp.so.6 => /usr/lib32/libXdmcp.so.6 (0xf71e2000)
Skąd wezmę biblioteki 32 bitowe?
Pozdrawiam!