OpenGL i zawieszanie si

Tematy związane z oprogramowaniem, instalacją, konfiguracją
Awatar użytkownika
shagrin
Posty: 77
Rejestracja: 12 marca 2010, 22:31
Lokalizacja: Warszawa

OpenGL i zawieszanie się systemu

Post autor: shagrin »

Witam,
Przez dość długi czas walczyłam, żeby zmusić moją kartę do obsługi 3D.
W końcu się udało, ale jakby tylko w teorii. Mimo, że glxgears zwraca ładne wyniki, odpalenie jakiejkolwiek aplikacji, czy też gry używając openGL, powoduje totalne wywalenie się systemu. Nie działają żadne skróty, nie mogę przejść do żadnej konsoli, ani zabić X-ów.

Kod: Zaznacz cały

 uname -r
2.6.33.2

Kod: Zaznacz cały

lspci |grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon RV250 [Mobility FireGL 9000] (rev 02)

Kod: Zaznacz cały

glxgears 
7008 frames in 5.0 seconds = 1401.580 FPS
18092 frames in 5.0 seconds = 3618.288 FPS
17895 frames in 5.0 seconds = 3578.857 FPS
18128 frames in 5.0 seconds = 3625.497 FPS
17928 frames in 5.0 seconds = 3585.419 FPS
18049 frames in 5.0 seconds = 3609.649 FPS

Kod: Zaznacz cały

glxinfo |grep direct
direct rendering: Yes

Kod: Zaznacz cały

glxinfo |grep OpenGL
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa DRI R200 (RV250 4C66) 20090101 AGP 4x x86/MMX/SSE2 TCL
OpenGL version string: 1.3 Mesa 7.7.1

Kod: Zaznacz cały

 dpkg -l|grep mesa
ii  libgl1-mesa-dev                      7.7.1-1                           
ii  libgl1-mesa-dri                      7.7.1-1                             
ii  libgl1-mesa-glx                      7.7.1-1                             
ii  libglu1-mesa                         7.7.1-1                             
ii  libglu1-mesa-dev                     7.7.1-1                              
ii  mesa-common-dev                      7.7.1-1                             
ii  mesa-utils                           7.7.1-1                             
Proszę o radę, pozdrawiam.
ODPOWIEDZ