Przez dość długi czas walczyłam, żeby zmusić moją kartę do obsługi 3D.
W końcu się udało, ale jakby tylko w teorii. Mimo, że glxgears zwraca ładne wyniki, odpalenie jakiejkolwiek aplikacji, czy też gry używając openGL, powoduje totalne wywalenie się systemu. Nie działają żadne skróty, nie mogę przejść do żadnej konsoli, ani zabić X-ów.
Kod: Zaznacz cały
uname -r
2.6.33.2
Kod: Zaznacz cały
lspci |grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon RV250 [Mobility FireGL 9000] (rev 02)
Kod: Zaznacz cały
glxgears
7008 frames in 5.0 seconds = 1401.580 FPS
18092 frames in 5.0 seconds = 3618.288 FPS
17895 frames in 5.0 seconds = 3578.857 FPS
18128 frames in 5.0 seconds = 3625.497 FPS
17928 frames in 5.0 seconds = 3585.419 FPS
18049 frames in 5.0 seconds = 3609.649 FPS
Kod: Zaznacz cały
glxinfo |grep direct
direct rendering: Yes
Kod: Zaznacz cały
glxinfo |grep OpenGL
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa DRI R200 (RV250 4C66) 20090101 AGP 4x x86/MMX/SSE2 TCL
OpenGL version string: 1.3 Mesa 7.7.1
Kod: Zaznacz cały
dpkg -l|grep mesa
ii libgl1-mesa-dev 7.7.1-1
ii libgl1-mesa-dri 7.7.1-1
ii libgl1-mesa-glx 7.7.1-1
ii libglu1-mesa 7.7.1-1
ii libglu1-mesa-dev 7.7.1-1
ii mesa-common-dev 7.7.1-1
ii mesa-utils 7.7.1-1