Strona 1 z 1

Błędy przy kompilacji silnika gry

: 18 grudnia 2009, 16:46
autor: damian_nec
Witam.
Na moim serwerze dedykowanym mam Debiana Lenny 5.0 i mam problem przy komplikacji silnika do gry.

Kod: Zaznacz cały

checking for main in -lboost_thread-gcc-mt... no
checking for main in -lboost_thread-mt... no
checking for main in -lboost_thread... no
configure: error: "Linking against boost::thread library failed."
make: *** [config.status] Błąd 1
Wie ktoś może czego brakuje, mam zainstalowane libboost1.40-dev i inne paczki.

: 18 grudnia 2009, 17:17
autor: ilin

: 18 grudnia 2009, 17:52
autor: damian_nec
Ok weszlo ale nastepny

Kod: Zaznacz cały

from actions.h:20,
                from actions.cpp:20:
otsystem.h:79:11: error: missing binary operator before token "_MSC_VER"
make[1]: *** [actions.o] Błąd 1
Wie ktos?

: 18 grudnia 2009, 18:35
autor: ilin
Tu jest jakiś błąd kompilatora i trudno powiedzieć.

Chyba jest jakaś dokumentacja do tego silnika w której pisze jakich kompilatorów używać i jakie biblioteki trzeba mieć w systemie.