Archiwum wysłanej poczty na serwerze w firmie - jak?
: 29 maja 2009, 10:47
Witam Szanowne Grono.
Jakiś czas temu postawiłem serwer pocztowy za pomocą tego poradnika. Wszystko śmiga, skonfigurowałem też dovecota, żeby filtrował spam, który teraz ląduje w folderze ,,spam''.
Pracuję w firmie, w której wymagana jest archiwizacja poczty. W tym momencie serwer przechowuje tylko wiadomości odebrane, a wysłane ma każdy pracownik lokalnie na swoim komputerze.
Rozumiem, że w świecie Linuksa nie ma rzeczy niemożliwych, więc pytam Was: w jaki sposób skonfigurować serwer aby maile wysyłane z komputerów za pomocą klientów pocztowych (głównie Outlook Expres i Thunderbird) były przechowywane też na serwerze?
Najlepszą opcją byłoby, aby wysyłane maile lądowały w katalogu ,,Wysłane'' każdego wirtualnego użytkownika, ale przyjmę każdą sugestię.
Pozdrawiam.
Jakiś czas temu postawiłem serwer pocztowy za pomocą tego poradnika. Wszystko śmiga, skonfigurowałem też dovecota, żeby filtrował spam, który teraz ląduje w folderze ,,spam''.
Pracuję w firmie, w której wymagana jest archiwizacja poczty. W tym momencie serwer przechowuje tylko wiadomości odebrane, a wysłane ma każdy pracownik lokalnie na swoim komputerze.
Rozumiem, że w świecie Linuksa nie ma rzeczy niemożliwych, więc pytam Was: w jaki sposób skonfigurować serwer aby maile wysyłane z komputerów za pomocą klientów pocztowych (głównie Outlook Expres i Thunderbird) były przechowywane też na serwerze?
Najlepszą opcją byłoby, aby wysyłane maile lądowały w katalogu ,,Wysłane'' każdego wirtualnego użytkownika, ale przyjmę każdą sugestię.
Pozdrawiam.