Strona 1 z 1

Brak graczy Cs 1.6 i duże obciążenie

: 16 lutego 2009, 03:18
autor: Gry.Wilan.pl
Witam.

Od samego początku na naszych 2 maszynach w firmie dostrzegliśmy takiego obciążenia (widocznego na zdjęciu) przy 0 graczach.

Obydwie maszyny o konfiguracji:
* Procesor: INTEL CORE 2 QUAD Q8200 - 4x2.33/1333
* Ram: DDR-2 GOODRAM 4GB/800 (2*2GB)
* Dysk: 72 GB 15000 obr/min SCSI
Wersja jądra Linux game1 2.6.28.4wilan-gry #1 SMP Tue Feb 10 22:20:53 CET 2009 i686

Mając w Sosnowcu maszynę AMD Athlon 5000 4 GB ram wskazuje ona
http://gry.wilan.pl/images/inne/ScreenShot066.jpg

Co może być nie tak?

Maszyna:
Game1

Maszyna:
Game2

: 16 lutego 2009, 05:30
autor: grucha
Nie bardzo rozumiem. Na pierwszym obrazku mamy serwer bez graczy - zużycie raczej w normie, na 2 pozostałych widzimy po kilkunastu użytkowników i uruchomione przez nich procesy ./hlds_i686 - nie znam się na CS, ale mi to na uruchomione gry/serwery gier wygląda, więc większe zużycie ram i cpu nie powinno dziwić.

: 16 lutego 2009, 09:16
autor: Gry.Wilan.pl
Kolego, jak Ty możesz nie rozumieć?

Na zrzucie: http://gry.wilan.pl/images/inne/ScreenShot066.jpg jest włączone 15 procesorów HLDS i nie ma na nim graczy, rozumiesz?

Nie ma graczy - nie ma obciążenia.

Na serwerach 83. to samo 0 graczy. I skąd takie obciążenie?

Czy to wina kernela?

: 16 lutego 2009, 16:31
autor: grucha
Gry.Wilan.pl pisze:Kolego, jak Ty możesz nie rozumieć?

Na zrzucie: http://gry.wilan.pl/images/inne/ScreenShot066.jpg jest włączone 15 procesorów HLDS i nie ma na nim graczy, rozumiesz?
Kolego, jak mogę rozumieć, skoro tych procesów tam nie widać - lista jest segregowana po PIDach. Wrzuć taką segregowaną po zużyciu jak w przypadku tych 2 ostatnich, albo najlepiej taką, żeby same HLDS było widać.