: 25 stycznia 2010, 13:22
Witam ponownie.
Problem się rozwiązał sam, z czego nie jestem w pełni zadowolony, bo nie wiem z czego wyniknął i co zrobić aby się nie powtórzył.
Od zeszłego piątku działa bez zarzutu i jedyne rozłączenie jakie występuje to po 24 godzinach pracy, czyli zapewne Netia mnie rozłącza (zmiana IP?).
Dziękuję za pomoc!
A linię i tak zmienimy, tylko ten podwójny USB trochę przekombinowany według mnie jest i na razie się z tym wstrzymam.
Pozdrawiam.
:arrow: 26-01-2010
Wykrakałem, znowu nie działa.
Problem się rozwiązał sam, z czego nie jestem w pełni zadowolony, bo nie wiem z czego wyniknął i co zrobić aby się nie powtórzył.
Od zeszłego piątku działa bez zarzutu i jedyne rozłączenie jakie występuje to po 24 godzinach pracy, czyli zapewne Netia mnie rozłącza (zmiana IP?).
Dziękuję za pomoc!
A linię i tak zmienimy, tylko ten podwójny USB trochę przekombinowany według mnie jest i na razie się z tym wstrzymam.
Pozdrawiam.
:arrow: 26-01-2010
Wykrakałem, znowu nie działa.