Strona 2 z 2

: 25 stycznia 2010, 13:22
autor: WiCiO_MeDi
Witam ponownie.
Problem się rozwiązał sam, z czego nie jestem w pełni zadowolony, bo nie wiem z czego wyniknął i co zrobić aby się nie powtórzył.
Od zeszłego piątku działa bez zarzutu i jedyne rozłączenie jakie występuje to po 24 godzinach pracy, czyli zapewne Netia mnie rozłącza (zmiana IP?).
Dziękuję za pomoc!
A linię i tak zmienimy, tylko ten podwójny USB trochę przekombinowany według mnie jest i na razie się z tym wstrzymam.
Pozdrawiam.

:arrow: 26-01-2010
Wykrakałem, znowu nie działa.

: 14 lutego 2010, 22:02
autor: fnmirk
WiCiO_MeDi pisze:Wykrakałem, znowu nie działa.
To znaczy? Sprawdź jednak ten modem, jeżeli możesz, zastępując go innym lub na innej linii.

: 18 lutego 2010, 10:47
autor: WiCiO_MeDi
Witam ponownie.
Kolega "pociągnął" nową linię bezpośrednio z puszki TP i zrywanie łącza jest teraz sporadyczne (5-10x na tydzień), ale nadal występuje.
Nie mam możliwości sprawdzić tego modemu gdzie indziej niestety, gdyż wszyscy znajomi mają Windowsy, a tam nie ma takich logów jak na Debianie. Spróbuję podpiąć jakiś inny modem.

AKTUALIZACJA:
Ciekawostka się rozwiązała. Najprawdopodobniej zepsuł się filtr ADSL albo telefon robi szumy na linii. Od czasu jak rozłączyłem telefon i do linii podpięty jest tylko modem to wszystko działa jak należy.
Dziękuję za udział w dyskusji i pozdrawiam!

ps.
do zamknięcia :)