[+] uruchamianie wielu serwerów gier - screen nie dzia

Konfiguracja serwerów, usług, itp.
lazaaaa
Posty: 45
Rejestracja: 21 marca 2009, 15:05
Lokalizacja: Grudzi±dz

[+] uruchamianie wielu serwerów gier - screen nie działa?

Post autor: lazaaaa »

Chciałbym uruchomić na swoim serwerze dwa serwery: jeden do gry ,,counter strika'' i drugi do ,,call of duty''. Problem tkwi w tym, że serwer do ,,call of duty'' działa i jeden do ,,counter strike'' też ale drugi nie chce się uruchomić.
Dlaczego tak się dzieje? Każdy serwer jest uruchamiany z innego użytkownika i każdy serwer korzysta z innego portu.
Każdy proces jest uruchamiany z poleceniem ,,screen''.
tomii
Junior Member
Posty: 687
Rejestracja: 21 października 2007, 13:27

Post autor: tomii »

A jaki błąd wyskakuje jak chcesz drugi serwer uruchomić?
lazaaaa
Posty: 45
Rejestracja: 21 marca 2009, 15:05
Lokalizacja: Grudzi±dz

Post autor: lazaaaa »

Kod: Zaznacz cały

./hlds_run: Brak dostępu
a po uruchomieniu pliku z konta roota

Kod: Zaznacz cały

r20228:/home/csserv/hlds# ./hlds_run -game cstrike +port 27017 +ip ****** +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 18 +map de_dust2
Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Error:libSteamValidateUserIDTickets_i386.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Unable to load engine, image is corrupt.
Add "-debug" to the ./hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
nie, 29 mar 2009, 12:29:24 CEST: Server restart in 10 seconds
Rad
Member
Posty: 1208
Rejestracja: 28 czerwca 2006, 15:05

Post autor: Rad »

Może user nie ma uprawnień do odpalania tego pliku? Spróbuj:

Kod: Zaznacz cały

chmod +x hlds_run
tomii
Junior Member
Posty: 687
Rejestracja: 21 października 2007, 13:27

Post autor: tomii »

Czy libSteamValidateUserIDTickets_i386.so nie jest w katalogu gdzie zainstalowany masz serwer?
lazaaaa
Posty: 45
Rejestracja: 21 marca 2009, 15:05
Lokalizacja: Grudzi±dz

Post autor: lazaaaa »

tomii, jest w katalogu gdzie instalowałem serwer.
Rad, zrobiłem tak i błąd jest jak na koncie roota.

Teraz w ogóle zrobiłem restart systemu i włączyłem serwer ,,call of duty'' i nie mogę włączyć żadnego innego serwera:

Kod: Zaznacz cały

legos@r20228:~/game$ ./hlds_run -game cstrike +port 27015 +ip ****** +exec server.cfg
Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
scandir failed:/home/legos/game/./valve/SAVE
scandir failed:/home/legos/game/./platform/SAVE
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 18:05:13 Oct 24 2008 (4383)
STEAM Auth Server
couldn't exec language.cfg
Server IP address 87.98.166.128:27015

   Metamod version 1.19  Copyright (c) 2001-2006 Will Day <willday@metamod.org>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.


   AMX Mod X version 1.8.0.3660 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

./hlds_run: line 342: 24547 Naruszenie ochrony pamięci  $HL_CMD
Add "-debug" to the ./hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
nie, 29 mar 2009, 14:43:01 CEST: Server restart in 10 seconds
Zwróciłem bardziej uwagę i:

Kod: Zaznacz cały

./hlds_run: line 342: 24547 Naruszenie ochrony pamięci  $HL_CMD
Moje pytanie co to oznacza? Jak to naprawić?
tomii
Junior Member
Posty: 687
Rejestracja: 21 października 2007, 13:27

Post autor: tomii »

Naruszenie ochrony pamięci oznacza że program próbował skorzystać z miejsca w pamięci gdzie dane ma inny program. Na ogół oznacza jakiś błąd w programie. Może spróbuj zainstalować ponownie serwer.
Co do pierwszego problemu to czytałem gdzieś, że należy skopiować folder z zainstalowanym serwerem (jeden folder - instalacja na jednym uruchomionym serwerze).
lazaaaa
Posty: 45
Rejestracja: 21 marca 2009, 15:05
Lokalizacja: Grudzi±dz

Post autor: lazaaaa »

Działa jeden serwer ,,call of duty'' i jeden ,,counter strika''.
Ale jak uruchomić jeszcze jeden ,,counter strike'' gdyż wyskakuje mi taki błąd podczas uruchamiania:

Kod: Zaznacz cały

csserv@r20228:~/hlds$ ./hlds_run -game cstrike +ip ******* +port 27020 -nomaster +sv_lan 1 +map de_dust2
Auto detecting CPU
Using Pentium II Optimised binary.
Auto-restarting the server on crash
Error:libSteamValidateUserIDTickets_i386.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Unable to load engine, image is corrupt.
Add "-debug" to the ./hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
nie, 29 mar 2009, 15:23:35 CEST: Server restart in 10 seconds
Serwer uruchamiam z innego konta, z innym portem z innego folderu.
tomii
Junior Member
Posty: 687
Rejestracja: 21 października 2007, 13:27

Post autor: tomii »

Wyszukaj w systemie libSteamValidateUserIDTickets_i386.so, i uruchom z -debug i wklej log.
lazaaaa
Posty: 45
Rejestracja: 21 marca 2009, 15:05
Lokalizacja: Grudzi±dz

Post autor: lazaaaa »

Kod: Zaznacz cały

libsteamvalidateuseridtickets_i486.so
W folderze z grą mam tylko taki plik (jeżeli chodzi o podobne nazwy).
Jednak pierwszy serwer działa bez tego pliku. Czy jest to zależne od tego, że ten serwer ma być non steam, a tamten jest steam?
ODPOWIEDZ