Gry uruchamiane pod wine

Tematy związane z oprogramowaniem, instalacją, konfiguracją
dtrevo
Posty: 19
Rejestracja: 13 lipca 2008, 19:38

Gry uruchamiane pod wine

Post autor: dtrevo »

Po zainstalowaniu COD 2 i GTA SA, bez żadnych błędów, gdy chcę je uruchomić pojawia się czarny ekran przez chwilę tak jakby chciał się załączyć, a po 2 sekundach wyłącza się gra i przechodzi na Desktop w rozdzielczości 640x480. Sterowniki mam zainstalowane grałem w torcs tremulous i wszytko było dobrze.

Moja dystrybucja to Debian Lenny
mikmik
Beginner
Posty: 356
Rejestracja: 24 maja 2007, 22:36
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: mikmik »

Nie wszystkie gry są wspierane przez wine spróbuj poszukać na google.pl ;] Tam masz na tematy gier pod Linuksa i mnóstwo informacji.

http://cedegawiki.sweetleafstudios.com/ ... _of_Duty_2
http://forum.dug.net.pl/viewtopic.php?id=9746
http://forum.linux.pl/viewtopic.php?id=10425
http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=3794

Poszukaj, ludzie mają różne problemy. Przede wszystkim odpal to z konsoli i zobacz jakie komunikaty wyświetlają się na ekranie.
dtrevo
Posty: 19
Rejestracja: 13 lipca 2008, 19:38

Post autor: dtrevo »

Kod: Zaznacz cały

 wine gta_sa.exe 
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 8193 (SPI_SETFOREGROUNDLOCKTIMEOUT)
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x178f7c4,0x00000000), stub!
fixme:d3d:IWineD3DImpl_CheckDeviceMultiSampleType Quality levels unsupported at present
fixme:d3d:IWineD3DDeviceImpl_EvictManagedResources (0x12a1b8) : stub
fixme:system:SystemParametersInfoW Unimplemented action: 59 (SPI_SETSTICKYKEYS)
fixme:d3d_surface:flush_to_framebuffer_drawpixels >>>>>>>>>>>>>>>>> GL_INVALID_VALUE (0x501) from glDrawPixels @ surface.c / 1060
wine: Unhandled page fault on execute access to 0x7c03d9e8 at address 0x7c03d9e8 (thread 0009), starting debugger...
Unhandled exception: page fault on execute access to 0x7c03d9e8 in 32-bit code (0x7c03d9e8).
Register dump:
 CS:0023 SS:002b DS:002b ES:002b FS:0063 GS:006b
 EIP:7c03d9e8 ESP:0178f800 EBP:0178f83c EFLAGS:00010246(   - 00      -RIZP1)
 EAX:7bde5c60 EBX:7bde505c ECX:0016a720 EDX:00174b9c
 ESI:00000000 EDI:00000000
Stack dump:
0x0178f800:  7bd735eb 00008775 00174b9c 00000001
0x0178f810:  00000001 3f800000 3f800000 3f800000
0x0178f820:  00000001 00000000 00000002 7bd7355b
0x0178f830:  7bde505c 00000006 00000044 0178f8cc
0x0178f840:  7bd1ef1e 000000d8 0016a720 023d6010
0x0178f850:  00000000 00000002 00000000 00000000
Backtrace:
=>1 0x7c03d9e8 (0x0178f83c)
  2 0x7bd1ef1e ActivateContext+0x5fe() in wined3d (0x0178f8cc)
  3 0x7bd4e42e drawPrimitive+0xce() in wined3d (0x0178fc5c)
  4 0x7bd32d7a in wined3d (+0x22d7a) (0x0178fc9c)
  5 0x72e486ba in d3d9 (+0x86ba) (0x0178fccc)
err:dbghelp_msc:codeview_process_info Unknown CODEVIEW signature 088d8601 in module L"gta_sa"
  6 0x007fbced in gta_sa (+0x3fbced) (0x00000002)
  7 0x00000000 (0x00000000)
0x7c03d9e8: movl        0x7e788c60,%eax
Modules:
Module  Address                 Debug info      Name (83 modules)
PE        230000-  239000       Deferred        ogg
PE        240000-  348000       Deferred        vorbis
PE        350000-  380000       Deferred        eax
PE        400000- 1577000       Export          gta_sa
PE      10000000-10011000       Deferred        vorbisfile
ELF     72e2f000-72e5f000       Export          d3d9<elf>
  \-PE  72e40000-72e5f000       \               d3d9
ELF     7b800000-7b928000       Deferred        kernel32<elf>
  \-PE  7b820000-7b928000       \               kernel32
ELF     7bc00000-7bca3000       Deferred        ntdll<elf>
  \-PE  7bc10000-7bca3000       \               ntdll
ELF     7bca9000-7bcf4000       Deferred        dsound<elf>
  \-PE  7bcb0000-7bcf4000       \               dsound
ELF     7bcf4000-7bde7000       Export          wined3d<elf>
  \-PE  7bd10000-7bde7000       \               wined3d
ELF     7bde7000-7be3d000       Deferred        ddraw<elf>
  \-PE  7bdf0000-7be3d000       \               ddraw
ELF     7be3d000-7bf00000       Deferred        libasound.so.2
ELF     7bf00000-7bf03000       Deferred        <wine-loader>
ELF     7bf08000-7bf3e000       Deferred        dinput<elf>
  \-PE  7bf10000-7bf3e000       \               dinput
ELF     7bf67000-7bf7f000       Deferred        dinput8<elf>
  \-PE  7bf70000-7bf7f000       \               dinput8
ELF     7bf8f000-7bfa4000       Deferred        midimap<elf>
  \-PE  7bf90000-7bfa4000       \               midimap
ELF     7bfa4000-7bfca000       Deferred        msacm32<elf>
  \-PE  7bfb0000-7bfca000       \               msacm32
ELF     7bfca000-7c000000       Deferred        winealsa<elf>
  \-PE  7bfd0000-7c000000       \               winealsa
ELF     7c447000-7c45f000       Deferred        msacm32<elf>
  \-PE  7c450000-7c45f000       \               msacm32
ELF     7c45f000-7c464000       Deferred        libxfixes.so.3
ELF     7c464000-7c46d000       Deferred        libxcursor.so.1
ELF     7c46d000-7c48a000       Deferred        imm32<elf>
  \-PE  7c470000-7c48a000       \               imm32
ELF     7c48a000-7c490000       Deferred        libxrandr.so.2
ELF     7c490000-7c498000       Deferred        libxrender.so.1
ELF     7c498000-7c49b000       Deferred        libxinerama.so.1
ELF     7d65d000-7d665000       Deferred        librt.so.1
ELF     7d665000-7e707000       Deferred        fglrx_dri.so
ELF     7e707000-7e714000       Deferred        libgcc_s.so.1
ELF     7e714000-7e78e000       Export          libgl.so.1
ELF     7e78e000-7e793000       Deferred        libxdmcp.so.6
ELF     7e793000-7e87f000       Deferred        libx11.so.6
ELF     7e87f000-7e88d000       Deferred        libxext.so.6
ELF     7e88d000-7e8a4000       Deferred        libice.so.6
ELF     7e8a4000-7e8ac000       Deferred        libsm.so.6
ELF     7e8c1000-7e952000       Deferred        winex11<elf>
  \-PE  7e8d0000-7e952000       \               winex11
ELF     7e96f000-7e98f000       Deferred        libexpat.so.1
ELF     7e98f000-7e9b8000       Deferred        libfontconfig.so.1
ELF     7e9b8000-7e9cd000       Deferred        libz.so.1
ELF     7e9cd000-7ea3c000       Deferred        libfreetype.so.6
ELF     7ea3c000-7ea9b000       Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE  7ea50000-7ea9b000       \               rpcrt4
ELF     7ea9b000-7eb3d000       Deferred        ole32<elf>
  \-PE  7eab0000-7eb3d000       \               ole32
ELF     7eb3d000-7eb50000       Deferred        libresolv.so.2
ELF     7eb50000-7eb6f000       Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE  7eb60000-7eb6f000       \               iphlpapi
ELF     7eb6f000-7eb9a000       Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE  7eb80000-7eb9a000       \               ws2_32
ELF     7eb9a000-7ebe5000       Deferred        advapi32<elf>
  \-PE  7eba0000-7ebe5000       \               advapi32
ELF     7ebe5000-7ec7d000       Deferred        gdi32<elf>
  \-PE  7ebf0000-7ec7d000       \               gdi32
ELF     7ec7d000-7edb8000       Deferred        user32<elf>
  \-PE  7ec90000-7edb8000       \               user32
ELF     7edb8000-7ee45000       Deferred        winmm<elf>
  \-PE  7edc0000-7ee45000       \               winmm
ELF     7ee45000-7ee49000       Deferred        iso8859-2.so
ELF     7efa3000-7efae000       Deferred        libnss_files.so.2
ELF     7efae000-7efc6000       Deferred        libnsl.so.1
ELF     7efc6000-7efeb000       Deferred        libm.so.6
ELF     7efed000-7eff7000       Deferred        libnss_nis.so.2
ELF     7eff7000-7f000000       Deferred        libnss_compat.so.2
ELF     f7ca2000-f7ca5000       Deferred        libxau.so.6
ELF     f7ca7000-f7cab000       Deferred        libdl.so.2
ELF     f7cab000-f7df2000       Deferred        libc.so.6
ELF     f7df2000-f7e09000       Deferred        libpthread.so.0
ELF     f7e09000-f7e0e000       Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF     f7e1e000-f7f32000       Deferred        libwine.so.1
ELF     f7f35000-f7f53000       Deferred        ld-linux.so.2
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
00000008 (D) Z:\home\kamil\.wine\drive_c\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe
        00000014    0
        00000013   15
        00000010    0
        00000009    0 <==
0000000a 
        0000000b    0
0000000c 
        0000000f    0
        0000000e    0
        0000000d    0
00000011 
        00000012    0
Backtrace:
=>1 0x7c03d9e8 (0x0178f83c)
  2 0x7bd1ef1e ActivateContext+0x5fe() in wined3d (0x0178f8cc)
  3 0x7bd4e42e drawPrimitive+0xce() in wined3d (0x0178fc5c)
  4 0x7bd32d7a in wined3d (+0x22d7a) (0x0178fc9c)
  5 0x72e486ba in d3d9 (+0x86ba) (0x0178fccc)
  6 0x007fbced in gta_sa (+0x3fbced) (0x00000002)
  7 0x00000000 (0x00000000)
Dosyć długi kawałek kodu, cracka skopiowałem, no ale jeszcze poszukam na necie.

//aha i pracuje na amd64
fnmirk
Senior Member
Posty: 8322
Rejestracja: 03 grudnia 2007, 06:37

Post autor: fnmirk »

dtrevo pisze:Dosyć długi kawałek kodu, cracka skopiowałem, no ale jeszcze poszukam na necie.
Temat ma dotyczyć jak uruchomić legalnie posiadane produkty, a nie ich pirackie kopie.
dtrevo
Posty: 19
Rejestracja: 13 lipca 2008, 19:38

Post autor: dtrevo »

póki co jej jeszcze nie uruchomiłem...
ODPOWIEDZ