Jak odblokowa

Ogólne pytania dotyczące systemu
lukitd
Posty: 18
Rejestracja: 13 maja 2008, 23:49
Lokalizacja: Puławy

Jak odblokować gry pod Wine w Guarddog'u?

Post autor: lukitd »

Jak odblokować gry pod Wine w Guarddog'u? Macie jakiś pomysł? Jak nie miałem Guarddoga to mi działał multiplayer w Quake 3 przez Wine a teraz nie ma połączenia.

Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
ruun
Member
Posty: 1366
Rejestracja: 29 marca 2007, 21:07
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: ruun »

Quake 3 ma dwie natywne wersje na linuxa Dlaczego więc zainstalowałeś go na wine?
lukitd
Posty: 18
Rejestracja: 13 maja 2008, 23:49
Lokalizacja: Puławy

Post autor: lukitd »

Tylko, że na natywnych Quake3 nie działa dźwięk raczej. A i tak w opcjach Guarddoga nie ma opcji Quake3 tylko jest Quake2. A nie ma sposobu żeby doblokować Wine w Guarddogu?
Awatar użytkownika
ruun
Member
Posty: 1366
Rejestracja: 29 marca 2007, 21:07
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: ruun »

W ioquake3 nie ma problemów z dźwiękiem.
lukitd
Posty: 18
Rejestracja: 13 maja 2008, 23:49
Lokalizacja: Puławy

Post autor: lukitd »

No dobra. A jakbym chciał usunąć Guarddoga a zainstalować Firestartera. To jak przywrócić domyślne ustawienia IPTABLES po odinstalowaniu Guarddoga?
Awatar użytkownika
ruun
Member
Posty: 1366
Rejestracja: 29 marca 2007, 21:07
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: ruun »

lukitd pisze:jak przywrócić domyślne ustawienia IPTABLES po odinstalowaniu Guarddoga?
Wpisz po kolei

Kod: Zaznacz cały

iptables -F
iptables -P FORWARD ACCEPT
iptables -P INPUT ACCEPT
iptables -P OUTPUT ACCEPT
lukitd
Posty: 18
Rejestracja: 13 maja 2008, 23:49
Lokalizacja: Puławy

Post autor: lukitd »

Oki dzięki za pomoc. Instaluję firestartera. Bo ten guarddog wszystkie gry mi blokuje. A nie znam ich portów, żeby odblokować.

[ Dodano: 2008-05-15, 13:10 ]
Działają od razu wszystkie gierki po wywaleniu guarddoga, zrestartowaniu iptables i zainstalowaniu firestartera. A i testowałem zabezpieczenia quick testem na http://www.pcflank.com i mi wszystko wyszło pozytywne poza privacy check. Ale to chyba zawsze jak się ma publiczny IP ten test wyjdzie negatycznie.
1o1
Posty: 5
Rejestracja: 17 maja 2008, 20:50

Post autor: 1o1 »

no najlepiej zamiast domyslnego quake3.x86 uzywac cnq3 ( http://www.promode.org/?p=561 ) na linuxa i problem z dzwiekiem znika. Jedynym mankamentem jest to ze cnq3 nie obsluguje pb nie wiem jak ioquake (cnq3 dziala tylko z mode cpma ale to zaden problem bo aktualnie tylko takiego sie uzywa)
Awatar użytkownika
ruun
Member
Posty: 1366
Rejestracja: 29 marca 2007, 21:07
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: ruun »

ioquake3 też nie obsługuje pb.
1o1 pisze:cnq3 dziala tylko z mode cpma ale to zaden problem bo aktualnie tylko takiego sie uzywa
Tu trochę przesadziłeś, sporo ludzi (w tym ja) używa Excessive Plus.
1o1
Posty: 5
Rejestracja: 17 maja 2008, 20:50

Post autor: 1o1 »

a jest cos z czym nie ma problem (dzwiek) a obslugije pb? ruun Pierwsze slysze o tym modzie xDDD sa 2 liczace sie mody w ta gre - cpma i osp, (osp powolutku umiera m.in. przez wybor cpma na eswc)
ODPOWIEDZ