Java w IceWeasel

Tematy związane z oprogramowaniem, instalacją, konfiguracją
tomek-24-06

Java w IceWeasel

Post autor: tomek-24-06 »

Wiem że temat jest w FAQ ale nie wiem jak się tworzy pakiety deb z pakietu bin i jakie są do tego narzędzia potrzebne... wiec próbowałem zainstalować... rozpakować (z konsoli) dokładnie: jre-1_5_0_11-linux-i586.rpm.bin potem jre-6-linux-i586.bin (ściągnięte bo używając apt-get lub aptitude nie chciało znaleźć) no i się rozpakowują.. robie taki "skrót" w folderze "plugins" w IceWease =>{Tutaj jest instrukcja z jakiej korzystałem }, restartuje system, (w przeglądarce java włączona) i dalej nie rusza (CZAT) oraz nie wyświetla się w opcjach alternatywnych

Kod: Zaznacz cały

update-alternatives --config java
Siedzę nad tym 5 godzin czytając te forum i szukając w google... zaczynam dopiero terapię odwykową (Win od ok 9lat) więc jestem zielony:mrgreen:. Tak czytając te forum ściągnąłem debiana etch netinstall zainstalowałem xorg, kdm, kde, kadu, IceWeasel, dźwięki, fonty pl, ale z Javą nie dałem rady sam... :-( co z tym zrobić??
Kaka'
Senior Member

Post autor: Kaka' »

AFAIK, to java jest w repo, więc zainstaluj ją z repo.
Rad
Member

Post autor: Rad »

http://dug.net.pl/faq/faq-2-113-Java_w_pakiecie_deb.php
Potem robisz tylko symlinka w .mozilla/plugins do pliku libjavaplugin_oji.so
tomek-24-06

Post autor: tomek-24-06 »

OK mam udało się... ale teraz kombinuje z polskimi znakami bo nie mam na chcie polskich znaków i w ogóle układ klawiatury jest jakiś inny... jak zmienić układ klawiatury?? A na Onecie jest napisane że moja przeglądarka nie obsługuje najnowszej wersji... zainstalowłem z repo j2re1.4 i zrobiłem symlink w IceWeasel..
próbowałem z różnymi czcionkami... locale mam z konfigurowane ok... i czytałem już posty dotyczące tego problemu...
Kaka'
Senior Member

Post autor: Kaka' »

OK mam udało się... ale teraz kombinuje z polskimi znakami bo nie mam na chcie polskich znaków
Dział Opisy FAQ HowTo tam poszukaj tematu o tym.