[+] Conky - jak przywróci
[+] Conky - jak przywrócić ikony po zainstalowaniu conky?
Wszystko zrobiłem zgodnie z poradnikiem KAKI lecz niestety nie udało mi się ustawić odzyskania tych ikon nawet po zainstalowaniu pakietu feh. Moje drugie pytanie brzmi czy conky będzie się uruchamiał razem z systemem ale jeśli nie to jak to zrobić? ¦rodowisko graficzne u mnie to GNOME.
Jeśli chodzi o ikony to udało mi sie rozwiązać problem ale jeśli chodzi o autostart nietstety nie moge sobie z tym poradzić. Nie wiem też gdzie wpisać skrypt opóźniający odpalanie conky mianowicie takiego
Prosiłbym o pomoc
Kod: Zaznacz cały
#!/bin/bash
sleep 10 #czekaj 10 sekund
conky #i odpal conky
Skrypt wklejasz do dowolnego edytora, zapisujesz z rozszerzeniem .sh i wstawiasz do katalogu /home/TY/.kde/Autostart. Wcześniej musisz nadać mu prawa wykonywalności poleceniem:
PS Nie znam się zbyt dobrze, ale nie podobają mi się te haszowania przed komentarzami kodu...
Kod: Zaznacz cały
chmod +x nazwa_skryptu.sh
Hmmm... Na gnomie się nie znam za bardzo... Ale znalazłem takie coś:
1.
Nie wiem czy sposób dalej aktualny. A plik .desktop to nic innego jak skrót do programu, więc opóźnienia raczej nie zrobisz...
2.
Opis rodem z Gentoo
Pozrawiam
1.
¬ródło: Informacje o wydaniu GNOME 2.14Najnowsza wersja GNOME pozwala programistom na rejestrowanie swoich programów tak, aby były uruchamiane przy starcie GNOME. Aby to zrobić, wystarczy umieścić plik .desktop w katalogu $prefix/share/gnome/autostart/, /etc/xdg/autostart/ lub ~/.config/autostart/. Jeżeli chcesz zarejestrować usługę z jednoczesnym wyłączeniem automatycznego uruchamiania, możesz ustawić właściwość X-GNOME-autostart-enabled = False.
Nie wiem czy sposób dalej aktualny. A plik .desktop to nic innego jak skrót do programu, więc opóźnienia raczej nie zrobisz...
2.
Opis rodem z Gentoo
Pozrawiam