dla wszystkich uzytkownikow windy

Wszystko Off Topic
dzidzius80
Beginner
Posty: 110
Rejestracja: 12 stycznia 2007, 10:37
Lokalizacja: Świnoujście

dla wszystkich uzytkownikow windy

Post autor: dzidzius80 »

Dzień dobry, pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników Windowsa. :-P

Jak juz napisałem w Opisie tematu debian.exe jest po prostu bajeczny. :mrgreen:

Jestem może juz nie początkującym, ale słabo zaawansowanym użytkownikiem Debiana. Przedwczoraj mój ukochany OS posypał sie w całkowicie, i popadłem lekko w panikę ;-) , ale nie potrzebnie, pewne forum :arrow: http://www.debian.linux.pl naprowadziło mnie na fajna stronkę.

Ale od początku:

Kiedy mi sie system posypał próbowałem go przeinstalować, i tu schodki. A mianowicie jak miał juz ściągać pakiety w „wybierz i zainstaluj oprogramowanie” to wyglądało jakby karta sieciowa przestała działać, a wersja „stable” instalowała sie bez problemu. pytałem, i pytałem co to może być, rozwiązanie było proste, płytka sie popsuła, i co dalej, chwilowo nie mam nagrywarki żeby nowa wypalić. :-(

Zainstalowałem wersje „stable”, ale tu znowu sterownik do grafiki nie działał jak trzeba.

Wtedy zobaczyłem na forum informacje o → http://goodbye-microsoft.com/ ← :-P , i na kompie miałem jeszcze z dawnych czasów Windows Xp Pro. SP2. ¦ciągnąłem debian.exe , klick-klick, i ruszyło, później reset kompa, i instalacja poszła perfect .

Co tu dalej pisać ?

Do Wszystkich użytkowników Windows a !

Zróbcie to co ja - naprawdę warto, i jest to takie proste.

Pozdrawiam: dzidzius80


PS: Jeśli chodzi o błędy to pozostają tylko te, w których mi nie mógł pomóc Open Office.org, reszta poprawiona. A Polskie znaki tez wstawiane przez Oo, bo pisze na niemieckiej klawiaturze.


//edit
Poprawiłem parę "byczków" ;)
Kaka'
Kaka'
Senior Member
Posty: 3018
Rejestracja: 30 lipca 2006, 13:17
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kaka' »

A ja dodam, że ta wersja, którą instalowałeś to nic innego jak netinstall Etch'a, tylko, że odpalane z poziomu Windowsa.