Literatura

Ogólne pytania dotyczące systemu
trzype
Posty: 31
Rejestracja: 30 listopada 2007, 21:57
Lokalizacja: Corby

Literatura

Post autor: trzype »

witam
ponieważ jestem początkującym użytkownikiem debiana (linuxa też), a zwracanie się o pomoc z każdym, nawet najmniejszym lub błahym problemem na forum jest dosyć krępujące (dla mnie) ;-) i denerwujące (dla was) :-) , wpadłem na genialny pomysł zakupu książki, która pomogłaby mi zapoznać się z podstawą obsługi i konfiguracji systemu, jak również po przyswojeniu podstawowych wiadomości, poszerzyć moją wiedzę na ten temat
na razie znalazłem:

Debian GNU/Linux 3.1 Biblia
Debian GNU/Linux
Debian Linux. Księga Eksperta
+ wyniki wyszukiwania dla słowa debian na merlinie :)

ktokolwiek czytał w/w książki i mógłby mi coś polecić, lub odradzić?
czy istnieją jakiekolwiek książki dla wersji testing lub 4.0?
Awatar użytkownika
ruun
Member
Posty: 1366
Rejestracja: 29 marca 2007, 21:07
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: ruun »

Eee, lepiej przeczytaj Debian Reference i inne dokumenty z http://www.debian.org/doc/manuals/
Awatar użytkownika
qbsiu
Beginner
Posty: 491
Rejestracja: 19 marca 2007, 19:47
Lokalizacja: £DZ

Post autor: qbsiu »

trzype pisze:Debian GNU/Linux 3.1 Biblia
ja mam tę książkę. Powiem, że to wszystko tak jak mówi ruun, znajdziesz w necie!
trzype pisze:czy istnieją jakiekolwiek książki dla wersji testing lub 4.0?
no to manuale w necie. Nie widziałem jeszcze książki dla Etcha.
trzype
Posty: 31
Rejestracja: 30 listopada 2007, 21:57
Lokalizacja: Corby

Post autor: trzype »

a te manuale to w pl?
poza tym ja wolę jednak z papieru czytać, niż z ekranu monitora, a drukowanie koło 300 (lub więcej) stron trochę drogo wychodzi :-P
Awatar użytkownika
qbsiu
Beginner
Posty: 491
Rejestracja: 19 marca 2007, 19:47
Lokalizacja: £DZ

Post autor: qbsiu »

No to już jak wolisz. :-)
trzype
Posty: 31
Rejestracja: 30 listopada 2007, 21:57
Lokalizacja: Corby

Post autor: trzype »