X server po odtworzeniu systemu z kopii zapasowej (obrazu) nie dzia

Zagadnienia dotyczące menadżerów okien, środowisk graficznych - X, KDE, GNOME, Fluxbox, XFCE., Compiz itp.
lowplayer

X server po odtworzeniu systemu z kopii zapasowej (obrazu) nie działa

Post autor: lowplayer »

Witam Wszystkich.
Jako, że w tematyce Linuksowej jestem laikiem pokusiłem się o wpis na forum ze względu braku skuteczności moich prób naprawy systemu, a konkretnie xservera.

Otóż, posiadam komputer o konfiguracji z załącznika "config".
Chciałbym odtworzyć na nim system wraz z zainstalowanym na nim oprogramowaniem z komputera o konfiguracji z załącznika "old_config".

Po odtworzeniu systemu na komputerze o konfiguracji "config" z komputera o konfiguracji "old_config", wydawałoby się, że wszystko działa, prócz Xów.

Przy próbie startu Xservera dostaje informacje, które widoczne jest w załączonym logu "Xorg.txt".
Co zrobiłem? Odinstalowałem i przeinstalowałem X server:

Kod: Zaznacz cały

sudo dpkg --configure -a
sudo apt-get remove --purge xserver-xorg
sudo apt-get install xserver-xorg-video-intel
sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg
startx
I X'-y nie uruchamiają się. Szczegóły w logu. Na tyle ile się znam próbowałem. Dalej klapa.
Nie chcę instalować żadnego środowiska graficznego bo ów komputerek ma służyć do odtwarzania video za pomocą VLC.
Możecie pomóc?
Z góry dziękuję.
Załączniki

[Rozszerzenie txt zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]

Awatar użytkownika
mati75
Junior Member

Post autor: mati75 »

1. Zaktualizuj system:

apt-get update
apt-get dist-upgrade
2. Usuń konfiguracje xorg.conf:

rm /etc/X11/xorg.conf
3. Pokaż wynik polecenia:

dpkg -l | grep nvidia
lowplayer

Wynikiem polecenia jest:

ii  glx-alternative-nvidia               0.2.2                                i386         allows the selection of NVIDIA as GLX provider