Ł
Łączenie się z serwerem dedykowanym Linux - Windows
Witam.
Zakupiłem serwer dedykowany, posiada on Linuksa. I teraz nie wiem, czy mając u siebie Windowsa na komputerze połączę się z serwerem dedykowanym, który ma Linuksa?
Jestem zielony. Z góry dziękuję.
Zakupiłem serwer dedykowany, posiada on Linuksa. I teraz nie wiem, czy mając u siebie Windowsa na komputerze połączę się z serwerem dedykowanym, który ma Linuksa?
Jestem zielony. Z góry dziękuję.
Linux łączenie się przez SSH
Witam.
Dowiedziałem się iż mogę się połączyć przez SSH ale teraz mam taki problem bo uruchamiam serwer lineage2 pod Linuksem na serwerze dedykowanym. Jak z poziomu konsoli root przez SSH mam np. zmienić coś w bazie danych, czy zmienić coś w jakimś pliku np. tekstowym.
Jeżeli będę chciał otworzyć taki plik to pokaże on się w tym okienku SSH?
Mógłby to mi ktoś wytłumaczyć.
Dowiedziałem się iż mogę się połączyć przez SSH ale teraz mam taki problem bo uruchamiam serwer lineage2 pod Linuksem na serwerze dedykowanym. Jak z poziomu konsoli root przez SSH mam np. zmienić coś w bazie danych, czy zmienić coś w jakimś pliku np. tekstowym.
Jeżeli będę chciał otworzyć taki plik to pokaże on się w tym okienku SSH?
Mógłby to mi ktoś wytłumaczyć.
Ściągnąć na serwer dedykowany z internetu?
Przesłać ze swojego komputera na serwer - program WinSCP przy Twojej aktualnej konfiguracji serwera dedykowanego bez ftp.
Kod: Zaznacz cały
man wget
Łączenie się z serwerem dedykowanym
Witam ponownie,usłyszałem gdzieś że jednak dało radę się połączyć przez pulpit zdalny z poziomu Windowsa do Linuxa tylko jeżeli admin hostowni zmienił cos w systemie.
Nie wiem czy to prawda czy nie o.O
A i jeżeli chciał bym się jakoś połączyć przez pulpit zdalny z tym serwerem dedykowanym który ma linuksa to czy u siebie na komputerze też bym musiał miec linuksa.
Nie wiem czy to prawda czy nie o.O