uruchomienie serwera gry Soldat

Konfiguracja serwerów, usług, itp.
arex95
Posty: 4
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 21:14

uruchomienie serwera gry Soldat

Post autor: arex95 »

Witam.
Chciałbym uruchomić serwer do gry Soldat ale w ogóle nie znam się na żadnym z Linuksów. Do rzeczy. Stworzyłem nowy folder i wgrałem do niego wszystkie pliki serwera, lecz gdy próbowałem go uruchomić:[
code]./soldatserver[/code] to pojawił mi się komunikat:

Kod: Zaznacz cały

Segmentation fault
Co to znaczy? Co mam zrobić? Z ciekawości wgrałem też pliki serwera shoutcast, a gdy próbowałem go uruchomić, pojawiło mi się:

Kod: Zaznacz cały

./sc_serv: Permission denied
O co chodzi? Pomoże ktoś?
Awatar użytkownika
lolleq
Beginner
Posty: 193
Rejestracja: 26 sierpnia 2006, 10:45
Lokalizacja: Zgorzelec -> Szczecin

Post autor: lolleq »

arex95 pisze:Pomorze ktoś?
Aż ciśnie się pod klawisze klasyk: "Nie, Mazowsze."
:D
arex95
Posty: 4
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 21:14

Post autor: arex95 »

Śpiesze się, bo pytam się o to samo już chyba na 10 forum, więc popełniam błędy. Szczerze mówiąc spodziewałem się innej odpowiedzi. Ta tutaj pasuje na samosię.
AdeBe
Junior Member
Posty: 825
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 14:41

Post autor: AdeBe »

Standardowo polecam dział dla początkujących: http://debian.linux.pl/threads/5676-Prz ... -napiszesz!

Pierwszy problem jest na tyle enigmatyczny, że jest mała szansa iż ktoś Ci pomoże.
Na problem drugi wystarczy podstawowa znajomość Linuxa i praw dostępu w systemie plików.
Awatar użytkownika
Bastian
Member
Posty: 1424
Rejestracja: 30 marca 2008, 16:09
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Bastian »

Chcesz administrować serwerami (nawet gier) Musisz nauczyć się linuksa..
arex95
Posty: 4
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 21:14

Post autor: arex95 »