J

Konfiguracja serwerów, usług, itp.
Awatar użytkownika
StreaM*
Posty: 2
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 19:34
Lokalizacja: Kielce

Jądro 1000Hz pod serwer gry

Post autor: StreaM* »

Witam.
Potrzebuję jądro 1000Hz pod serwer gry Counter-Strike. Jest mi potrzebny by osiągnąć stałe 1000 FPS serwera przy 32 graczach.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
lolleq
Beginner
Posty: 193
Rejestracja: 26 sierpnia 2006, 10:45
Lokalizacja: Zgorzelec -> Szczecin

Post autor: lolleq »

W domyślnej instalacji serwera zwykle znajduje się on w /dev/null.
AdeBe
Junior Member
Posty: 825
Rejestracja: 01 grudnia 2007, 14:41

Post autor: AdeBe »

[offtop]Nie, nie, lepsze wersje są dostępne w /dev/urandom :-D [/offtop]

Czy ten temat to nie jest jakaś prowokacja? Wytłumacz dokładnie o co Ci chodzi i skąd masz takie "informacje", inaczej temat poleci do kosza.
mlodir
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2009, 16:45

Post autor: mlodir »

W konfiguracji jądra jest taka opcja w ,,Processor types and features'':

Kod: Zaznacz cały

timer frequency [100/250/300/1000 HZ] 

Jeżeli o to Ci chodziło to sobie skompiluj, jaki problem?
Awatar użytkownika
StreaM*
Posty: 2
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 19:34
Lokalizacja: Kielce

Post autor: StreaM* »

Chodzi o zaawansowane odchudzenie jądra by było jak najmniejsze - usunięcie hibernacji, wstrzymania, zbędnych sterowników i innych niepotrzebnych rzeczy by było od w wersji mega lekkie i działało z najwyższą wydajnością jaką może tylko osiągnąć Debian.

Jedynie takie odchudzenie pozwoli na 1000 FPS, a nawet czasami przekroczenie tej magicznej i kosmicznej jak dla mnie bariery.
mlodir
Posty: 30
Rejestracja: 31 maja 2009, 16:45

Post autor: mlodir »

To ściągnij źródła, uruchom:

Kod: Zaznacz cały

 make menuconfig
i działaj. O kompilacji jądra jest w internecie tyle, że nie sposób tego ogarnąć.
Awatar użytkownika
parrotlarch
Beginner
Posty: 393
Rejestracja: 12 kwietnia 2007, 07:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: parrotlarch »

Myślę, że jak dobrze skompilujesz, śmiało uzyskasz milion fps.
kaworu
Posty: 72
Rejestracja: 05 lutego 2009, 20:20

Post autor: kaworu »

Ale co maja FPSy po stronie gracza do serwera, na nim gra nie musi się renderować ? Klient nie pobiera żadnych grafik ani nie renderuje niczego z serwera, wymienia jedynie pakiety, które są zwykłym tekstem.
LiTE
Beginner
Posty: 208
Rejestracja: 25 marca 2008, 13:22
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: LiTE »

Jest coś takiego jak FPS serwera :) I to nie ma nic wspólnego z grafiką.
ODPOWIEDZ