repozytorium kde

Zagadnienia dotyczące menadżerów okien, środowisk graficznych - X, KDE, GNOME, Fluxbox, XFCE., Compiz itp.
robroj
Posty: 32
Rejestracja: 02 września 2006, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

repozytorium kde

Post autor: robroj »

czy ma ktos namiar na repozytorium nowego KDE? teraz jest chyba 3.5.5??

bede bardzo dzwieczny :)
mlyczek
Junior Member
Posty: 979
Rejestracja: 02 sierpnia 2006, 19:17

Post autor: mlyczek »

Wpisz w google kde i wszystko się znajdzie. Repozytorium kde, i inne rzeczy.

Pozdrawiam.
robroj
Posty: 32
Rejestracja: 02 września 2006, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: robroj »

hmm nie napisalem tego wczesnieja le jestem dosyc zielony jelsi chodzi o linuxa i proste zapytanie w google "repozytorium kde" nie daje zbyt zadowalajacych (mnie) wynikow dlatego zapytalem an forum
Kaka'
Senior Member
Posty: 3018
Rejestracja: 30 lipca 2006, 13:17
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kaka' »

http://www.kde.pl/?page=download

Na tej stronie możesz ściągnąć sobie KDE.


Pozdrawiam!
robroj
Posty: 32
Rejestracja: 02 września 2006, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: robroj »

problem w tym ze to nie jest repo a ja potzrebuje wlansie repo
mlyczek
Junior Member
Posty: 979
Rejestracja: 02 sierpnia 2006, 19:17

Post autor: mlyczek »

Napisz nam może co ty rozumisz pod pojęciem repo. Jeśli chcesz zainstalować sobie kde, to 2 posty wyżej jest adres, z którego można ściągnąć kde i zainstalować.

Poszukaj na serwerach ftp (ftp.pl.debian.org, sunsite.icm.edu.pl/pub/linux/debian/pool/main/k/ i inne)
robroj
Posty: 32
Rejestracja: 02 września 2006, 11:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: robroj »

pewnie masz racje - szukam adresu który dopisze do pliku sources.list w /etc/apt/

aby pozniej updejtowac swoje kde z 3.3 na 3.5 - automatycznie a nie z kazdym pakietem osobno
Kaka'
Senior Member
Posty: 3018
Rejestracja: 30 lipca 2006, 13:17
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kaka' »