Programista (rozrywka) jaka dystrybucja do pracy?

Ogólne pytania dotyczące systemu
kugupl
Posty: 1
Rejestracja: 17 marca 2011, 23:20

Programista (rozrywka) jaka dystrybucja do pracy?

Post autor: kugupl »

Witam serdecznie.

Jestem nowym użytkownikiem forum i mam klika istotnych dla mnie pytań i liczę, że pomogą mi Państwo w mojej decyzji (wyborze).

Jestem programistą stron www oraz zajmuję się serwerami www ich konfiguracją itd.
Zanim jednak coś wykonam lubię to widzieć offline lub pracować offline potem tylko podmiana plików na ftp i tyle, to samo ze stroną.

Posiadam laptopa na nim chciał bym stworzyć serwer na strony www, ponieważ posiadam internet w sieci Play mam ograniczenia transferu, chcę go zaoszczędzić pracując bez niego.

Proszę o pomoc jaki system nadaje się najlepiej do pracy
  • Fakturowanie
  • Rachunkowości
  • Programowanie stron www i Aplikacji
  • Przeglądanie stron i ich modyfikacja offline
  • Serwer www
  • Rozrywka (od czasu do czasu/gry)
  • Filmy AVI MP4 itd (youtube)
  • Grafika 3D Flash itd photoshop (gimp)
  • Dokumenty jak openOfice (pdf itd.)
  • Szybkość
  • Stabilność systemu
  • Bezpieczeństwo
Proszę poradzić mi:

Debian 6 (do kupienia z gazety jakie są teraz dostępne).
Ubuntu 10.04 LTS


*Zależy mi na systemie który wychodzi jak najrzadziej aby uniknąć aktualizacji zważywszy na internet z ograniczeniami w sieci Play.
Na szybkości, to koniecznie

Proszę nie pisać coś w stylu zmień internet itp. ponieważ gdybym mógł z pewnością nie pisałbym tych rzeczy tutaj.

Testowałem Ubuntu, Mandrivę

Debiana jeszcze nie. Męczy mnie testowanie szukam systemu prostego, ale który da mi to co opisałem powyżej, na lata, nie na chwilę, do poważnej pracy!

Za wszelką pomoc, odpowiedzi serdecznie dziękuję.

P.S.

Gdzie znajdę ikonki i inne bajery na Debiana aby umilić pracę z nim, chodzi o wygląd?

Statystyki procesora sieci dysków twardych ikonki itd.?
Awatar użytkownika
parrotlarch
Beginner
Posty: 393
Rejestracja: 12 kwietnia 2007, 07:31