Netia, Sagem F@st 800e4 si

Masz problemy z siecią bądź internetem? Zapytaj tu
WiCiO_MeDi
Posty: 30
Rejestracja: 29 maja 2009, 10:20

Post autor: WiCiO_MeDi »

Witam ponownie.
Problem się rozwiązał sam, z czego nie jestem w pełni zadowolony, bo nie wiem z czego wyniknął i co zrobić aby się nie powtórzył.
Od zeszłego piątku działa bez zarzutu i jedyne rozłączenie jakie występuje to po 24 godzinach pracy, czyli zapewne Netia mnie rozłącza (zmiana IP?).
Dziękuję za pomoc!
A linię i tak zmienimy, tylko ten podwójny USB trochę przekombinowany według mnie jest i na razie się z tym wstrzymam.
Pozdrawiam.

:arrow: 26-01-2010
Wykrakałem, znowu nie działa.
fnmirk
Senior Member
Posty: 8273
Rejestracja: 03 grudnia 2007, 06:37

Post autor: fnmirk »

WiCiO_MeDi pisze:Wykrakałem, znowu nie działa.
To znaczy? Sprawdź jednak ten modem, jeżeli możesz, zastępując go innym lub na innej linii.
WiCiO_MeDi
Posty: 30
Rejestracja: 29 maja 2009, 10:20

Post autor: WiCiO_MeDi »

Witam ponownie.
Kolega "pociągnął" nową linię bezpośrednio z puszki TP i zrywanie łącza jest teraz sporadyczne (5-10x na tydzień), ale nadal występuje.
Nie mam możliwości sprawdzić tego modemu gdzie indziej niestety, gdyż wszyscy znajomi mają Windowsy, a tam nie ma takich logów jak na Debianie. Spróbuję podpiąć jakiś inny modem.

AKTUALIZACJA:
Ciekawostka się rozwiązała. Najprawdopodobniej zepsuł się filtr ADSL albo telefon robi szumy na linii. Od czasu jak rozłączyłem telefon i do linii podpięty jest tylko modem to wszystko działa jak należy.
Dziękuję za udział w dyskusji i pozdrawiam!

ps.
do zamknięcia :)
ODPOWIEDZ