Pomoc w instalacji zabezpieczenia - Lenny

Wszystko Off Topic
NOMERCY
Posty: 6
Rejestracja: 10 lutego 2010, 16:46

Pomoc w instalacji zabezpieczenia - Lenny

Post autor: NOMERCY »

Witam.

Potrzebuję pomocy przy zabezpieczeniu Debiana 64 Lenny.
Nie znam się zbytnio więc opisze co się stało, mam serwer dedykowany na nim czysty Linux i gry do counter strike tylko, mam go 2 dzień wczoraj mi go zablokowali ponieważ (xxx to IP):
Szanowni Państwo,

Byliśmy zmuszeni zablokować serwer dedykowany xxx, aby przeciwdziałać włamaniu. Państwa serwer posiada luki w zabezpieczeniu, które zostały wykorzystane przez niepowołane osoby.

Serwer aktualnie znajduje się w trybie, który umożliwia dostęp do danych korzystając z protokołu FTP (hasła dostępu zostały przesłane drogą mailową).
Możecie Państwo również przeprowadzić reinstalację serwera z poziomu managera v3.

Jeżeli chcecie Państwo samodzielnie usunąć źródło włamania, prosimy o kontakt z pomocą techniczną OVH.


--------------------------- POCZ¡TEK LOGÓW
---------------------------

DOS, 46bytes UDP pkts attacks. Not DDoS.

startime endtime
scr :p ort dst :p ort
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------
2010-02-14 13:45:01 2010-02-14 13:45:50
xxxx xxxx
2010-02-14 13:45:50 2010-02-14 13:46:57
xxxxx xxxxxx


--------------------------- KONIEC LOGÓW ---------------------------
Czy ktoś umiałby to zabezpieczyć żeby już drugi raz się to nie zdarzyło i za jaką kwotę?
winnetou

Post autor: winnetou »

Dziękuje...
NOMERCY
Posty: 6
Rejestracja: 10 lutego 2010, 16:46

Post autor: NOMERCY »

Jak myślisz, czy bardziej opłaca się komuś dać aż 400zł, czy lepiej za tę cenę wykupić w tej firmie to (cena 79zł na miesiąc):

http://www.ovh.pl/jednostki/firewall_se ... xml?gm=pop

Co mnie lepiej ustrzeże przed wyłączeniem serwera drugi raz, opcja 1 czy 2?
winnetou

Post autor: winnetou »

Dziękuje...
NOMERCY
Posty: 6
Rejestracja: 10 lutego 2010, 16:46

Post autor: NOMERCY »